Hallo tweakers,
Ik wil graag een gamepc bouwen van rond de 750 euro (monitor en muis/toetsenbord niet inbegrepen) Ik ben zelf al redelijk ver gekomen maar ik zou even willen weten of alles compatible is en of de GPU naar een rx590 upgraden het waard is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
IK ga voornamelijk gamen en misschien even toe een filmpje editen
Wat mag het systeem gaan kosten
750,- maar als de upgrade van de GPU get waard is kom ik waarschijnlijk uit rond de 800 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, GPU, cpu ,opslag , geheugen etc.
Heb je nog bepaalde voorkeuren
Ja ik zou graag voor een amd processor willen gaan in verband met prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet heel stil te zijn aangezien ik met een headset game en er zelf geen last van heb.
Ga je overklokken?
Ik zou misschien over een aantal maanden willen gaan overklokken asl ik het geld heb om een waterkoeler te kopen.
Wat verwacht je van ons?
IK zou graag willen weten of een GPU upgrade de moeite waard is en of alles compatible is, als jullie nog onderdelen kennen die zelfde kwaliteit hebben maar goedkoper zijn zou ik het graag horen
Dit is hoever ik zelf ben gekomen
Ik wil graag een gamepc bouwen van rond de 750 euro (monitor en muis/toetsenbord niet inbegrepen) Ik ben zelf al redelijk ver gekomen maar ik zou even willen weten of alles compatible is en of de GPU naar een rx590 upgraden het waard is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
IK ga voornamelijk gamen en misschien even toe een filmpje editen
Wat mag het systeem gaan kosten
750,- maar als de upgrade van de GPU get waard is kom ik waarschijnlijk uit rond de 800 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, GPU, cpu ,opslag , geheugen etc.
Heb je nog bepaalde voorkeuren
Ja ik zou graag voor een amd processor willen gaan in verband met prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet heel stil te zijn aangezien ik met een headset game en er zelf geen last van heb.
Ga je overklokken?
Ik zou misschien over een aantal maanden willen gaan overklokken asl ik het geld heb om een waterkoeler te kopen.
Wat verwacht je van ons?
IK zou graag willen weten of een GPU upgrade de moeite waard is en of alles compatible is, als jullie nog onderdelen kennen die zelfde kwaliteit hebben maar goedkoper zijn zou ik het graag horen
Dit is hoever ik zelf ben gekomen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,50 | € 161,50 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 230,- | € 230,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX432C18FR2/8 | € 67,57 | € 67,57 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 71,04 | € 71,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 653,10 | |
[ Voor 46% gewijzigd door Kipvinsie123 op 15-01-2019 11:35 ]