Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Meet-up I 2019 - Quantum- en nanotechnologie

Pagina: 1
Acties:

• Lancelot
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19-02 20:03
Mede-auteur:
  • Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:55

Ginz

Eind maart/ begin april organiseren wij de eerste meet-up van dit jaar in Eindhoven. Eén van de onderwerpen die goed heeft gescoord bij de poll die we hebben gehouden op Tweakers is Quantum- en nanotechnologie. Dat wordt dan ook het onderwerp van deze Meet-up. Wie zou jij daar graag willen zien spreken?

Ken jij (of ben jij ;) ) iemand die een interessante presentatie/verhaal kan geven over Quantum- en nanotechnologie, dan horen wij dat graag van jou.

Schiet maar...

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17:55

Ginz

Communitymanager

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb op BNR een keer een interessant gesprek gehoord met iemand die veel van quantumtechnology wist. Ik weet niet meer wat de naam is van die persoon, maar volgens Google heeft BNR een keer een uitzending gehad met Julia Cramer

Lijkt mij een interessante spreker.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Mischien een samenwerkingkje opgooien met tu delft?

Als jullie Anton Akhmerov kunnen laten komen hebben jullie meteen een hele goede te pakken ;)

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lees Film reviews!

• superrock
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17-02 12:05
Bert meijer is volgens mij wel de uberprofessor van de tue. Ik heb een keer video gezien waarin hij uitlegt dat hij bezig is met het self assembly van leven. Dat was best wel interesant hoe hij van self assembled moleculen naar leven probeert te gaan. Daar zou ik wel meer over willen horen.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True