Windows 10 Pro x64
MSI RX570
2x DVI-D monitor
1x HDMI monitor - Primary screen
Drivers gisteren geupdate
Alles werkt prima als ik Windows start. Beeld op alle schermen.
Als ik de monitoren uitschakel voor enkele uren en weer inschakel geeft de HDMI monitor geen beeld.
Als naar de beeldscherm instellingen ga en monitoren detecteer dan wordt de HDMI monitor niet gezien.
Als ik naar details ga staat de monitor incl. correct typenummer wel in het lijstje.
Als ik de monitor fysiek loskoppel wordt de lijst geüpdatet.
Dus:
- Triple setup werkt.
- Windows herkent de monitor als aangesloten.
- Het beeld blijft zwart.
Power settings in windows staan allemaal op "schakel nooit uit"
Ik zeg dit niet met zekerheid, het scherm is diep zwart, als ik weer aanzet en het zwart blijft is het iets minder diep zwart.
Is het mogelijk dat de HDMI uitgang v/d monitor slaapt?
Ook als de monitor uit staat ziet Windows de monitor. De stroom moet echt helemaal v/h scherm voordat het echt uit is en uit de lijst verdwijnt.
Ik heb de resolutie van de monitoren aangepast en de schermen van expand naar duplicate gezet om zowel Windows en de kaart het scherm weer te activeren. Geen effect.
Enig idee wat ik nog kan proberen?
EDIT
Als ik de driver deactiveer en daarna activeer komt het scherm weer tot leven.
MSI RX570
2x DVI-D monitor
1x HDMI monitor - Primary screen
Drivers gisteren geupdate
Alles werkt prima als ik Windows start. Beeld op alle schermen.
Als ik de monitoren uitschakel voor enkele uren en weer inschakel geeft de HDMI monitor geen beeld.
Als naar de beeldscherm instellingen ga en monitoren detecteer dan wordt de HDMI monitor niet gezien.
Als ik naar details ga staat de monitor incl. correct typenummer wel in het lijstje.
Als ik de monitor fysiek loskoppel wordt de lijst geüpdatet.
Dus:
- Triple setup werkt.
- Windows herkent de monitor als aangesloten.
- Het beeld blijft zwart.
Power settings in windows staan allemaal op "schakel nooit uit"
Ik zeg dit niet met zekerheid, het scherm is diep zwart, als ik weer aanzet en het zwart blijft is het iets minder diep zwart.
Is het mogelijk dat de HDMI uitgang v/d monitor slaapt?
Ook als de monitor uit staat ziet Windows de monitor. De stroom moet echt helemaal v/h scherm voordat het echt uit is en uit de lijst verdwijnt.
Ik heb de resolutie van de monitoren aangepast en de schermen van expand naar duplicate gezet om zowel Windows en de kaart het scherm weer te activeren. Geen effect.
Enig idee wat ik nog kan proberen?
EDIT
Als ik de driver deactiveer en daarna activeer komt het scherm weer tot leven.
[ Voor 3% gewijzigd door Frubelaar op 15-01-2019 20:15 ]