Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Lagniau
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 31-01 12:20
Mijn vraag
...
Beste mensen zoals in het topic vermeld heb ik dus reeds tweedehands een G29 wieltje aangekocht.
Wat mij opvalt is ingame(projectcars2) dat als ik mijn stuur bijvoorbeeld 180°C draai (real life)
dat dit in game maar +- 150°C draait.
Iemand hiervoor een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Logitech Gaming Software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Calibratie in&uit-game
900°C instelling (Logitech software)
En er staat nog op de planning : Andere games proberen.

Thanks!

https://afbeeldinguploaden.nl/image/QD1EIcXx

Lagniau wijzigde deze reactie 14-01-2019 23:22 (4%)

Alle reacties

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

offtopic:
Serieus, een screenshot van een screenshot :? :X
En zowel 150 als 180°C ook wel erg warm, hoor!! _O- oOo

Anyway, @Lagniau, de oplossing is dezelfde steering lock gebruiken in zowel de game/profiler als in de auto waarin je rijdt. Als je auto namelijk maar 150° stuuruitslag heeft maar jij de game/profiler hebt geconfigureerd om 180 graden te draaien, zal je je stuur dus 16.6% meer moeten draaien om dezelfde uitslag in het spel te behalen. Het voordeel is wel dat je besturing preciezer wordt. ;)

Ruimteverspilling

• Lagniau
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 31-01 12:20
Haha sorry man ben zo gefrustreerd dat ik blijkbaar hier en daar wat foutjes maak.
Test het zo, alvast bedankt Evan!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True