Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39140

Topicstarter
Deze laptop wordt momenteel bij drie bedrijven aangeboden. ik heb bij 1 van deze bedrijven de laptop besteld, echter de specificaties van 3JZ52AW lijkt mij niet juist. Ik heb inmiddels de bedrijf hier van ingelicht. Kan tweakers misschien ook hier naar kijken? of alle specs wel juist zijn? bijv intern geheugen, processor en ssd schrijf grootte.

indien gewenst hou ik jullie op de hoogte

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:25
en.. welke specs zouden dan niet juist zijn?
en wat komt met wat niet overeen..??

niemand kan iets met deze post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een laptop ontvangen met I5 835 processor, 8 GB interne geheugen, en 256 GB aan SSD
terwijl in de specs I7 - 16 GB intern - 512 GB SSD wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:34
Je hebt binnen die 3JZ53AW nog verschillende laptops met een andere code, bv:

3JZ52AW#ABH
3JZ52AW#UUG

Dat zijn alle twee HP EliteBook 850 G laptops met verschillende specs. Net zoals je bv van de Dell XPS 9570 verschillende hebt met afwijkende productcodes.

Dus het enige dat er echt mis is, is dat jij de verkeerde hebt besteld of niet goed hebt gekeken naar de specs die effectief bij het model stonden dat je aankocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 21:41
Oftewel, kijk goed naar je factuur, welk model staat daar precies op, welk artikelnummer heeft het en zoek die op de website van de webshop waar je hem hebt besteld, staat daar de informatie op dat overeenkomt met wat je kreeg, dan zou je misschien nog gebruik kunnen maken van je herroepingsrecht (al is dat misschien lastig als je hem al in gebruik hebt genomen), als op de website echter i7 als processor staat ipv de i5 dan heb je de verkeerde laptop ontvangen.

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het model 3JZ52AW#ABH, op 3 websites staat vermeld dat:
de processor een I7 - 16 GB intern - 512 SSD bevat.

op mijn pakbon staat I5 - 8 GB 256 SSD. Dus na levering. Op de factuur wat ik per email ontving stond nog I7 processor vermeld. Dat wil zeggen, ik heb iets ontvangen wat niet overeenkomt met de specificaties op de website van de leverancier. inmiddels een klacht ingediend en zij geven ook aan dat het geleverde product niet overeenkomt met de specs op de website.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 39140 op 15-01-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Metaalhoofd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:48:
Oftewel, kijk goed naar je factuur, welk model staat daar precies op, welk artikelnummer heeft het en zoek die op de website van de webshop waar je hem hebt besteld, staat daar de informatie op dat overeenkomt met wat je kreeg, dan zou je misschien nog gebruik kunnen maken van je herroepingsrecht (al is dat misschien lastig als je hem al in gebruik hebt genomen), als op de website echter i7 als processor staat ipv de i5 dan heb je de verkeerde laptop ontvangen.
Op mijn factuur(EMAIL) staat I7 processor. Op de website stond I7 16 GB en 512 GB SSD. Op de website is het inmiddels gewijzigd.

Op de pakbon, wat ik bij de levering ontving staat:
HP EB850G5 i5-835OU 15 8GB/256 3JZ52AW#ABH
Pagina: 1