Pakket brievenbus

Pagina: 1
Acties:
  • 2.167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge1tel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-05 15:38
Een echt passende plek kon ik niet vinden, daarom zet ik het maar even onder shopping.
Ik ben aan het kijken naar een pakket brievenbus.
Vaak ben ik niet thuis en komen ze eerst nog een keer langs. Als ik er weer niet ben moet ik vervolgens naar een pickup point. Het is dan wel al 2 dagen later....

Ik zoek dus een box voor tegen mijn huis aan waar pakketjes in kunnen. Degene die ik gezien heb:

Mypo.nl Nederlandse startup met mooie geavanceerde box. Je wordt op de hoogte gehouden via een app en kunt mensen toegang geven. Zit echter een servicecontract van ca 50,- per jaar aan. Ze hebben allerlei overeenkomsten met bezorgdiensten zeggen ze. Is er iemand met ervaring hiermee?

Andere mogelijkheid is de logixbox.nl
De modellen hier open je met een sleutel. De box blijft open dus de bezorger opent de box en sluit hem weer. Hierna is de box alleen nog met sleutel te openen. Maximum is dus 1 pakket per dag.

Allux heeft ook brievenbussen waar pakketten in kunnen, deze zijn echter aan de kleine kant. Wel is het mooi dat er meerdere pakketten in kunnen. Als je pakket er in is gedaan valt het naar beneden en kan er nog een pakket bij.

Tot nu toe lijkt me de mooiste:
https://www.brievenbusweb...s-heavy-zwart/zilvergrijs
Deze kan best grote pakketten aan en meerdere per dag. De pakketten vallen omlaag.

Mensen met ervaring met genoemde bussen? Of met andere modellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:06
Dit is wel een handig topic voor je denk ik: De pakketbus als oplossing voor de online shopper

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik heb deze, hele fijne bus en past ook veel in.

https://www.bol.com/nl/p/...t-zwart/9200000015349382/ (Onbedoelde) referral verwijderd.

[ Voor 36% gewijzigd door Yorinn op 14-01-2019 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien deze discussie al loopt in De pakketbus als oplossing voor de online shopper en dit over hetzelfde onderwerp gaat, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.