Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jmen
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15-10 18:45

jmen

Beunhaas 1e graads

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik zit momenteel in mijn examenperiode van mijn MBO niveau 4 systeembeheeropleiding. Deze loopt hopelijk dit schooljaar nog ten einde. Nu weet ik dat ik niet bepaald vroeg ben met het kiezen van mijn vervolgopleiding maar het lijkt me erg leuk om docent te worden in de vakken die ik nu volg, in het bijzonder netwerk (Windows server etc.) op mbo niveau.

Heeft een van jullie een idee waar ik zo'n opleiding kan volgen, of hoe de weg daar naartoe is? Ik zit heel Google af te zoeken maar wordt er niet echt wijzer op. Ik woon zelf in Zeeland bij Bergen op Zoom in de buurt. Rotterdam zou ideaal zijn maar als ik op Hogeschool Rotterdam zoek krijg ik geen Docent ICT opleiding te zien.

Kan iemand een advies geven?

Groeten,
Jeroen

Beste antwoord (via jmen op 17-01-2019 14:43)

• Daan XVII
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-10 18:31
bernard038 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:00:
Deze opleiding wordt aangeboden bij Windesheim en Fontys.
Met een aantal zoekopdrachten in de trant van "lerarenopleiding ICT" en "ICT docent MBO"
Windesheim, Hogeschool Rotterdam en Fontys. ;)

Alle reacties

• bernard038
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13:50

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Daan XVII
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-10 18:31
bernard038 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:00:
Met een aantal zoekopdrachten in de trant van "lerarenopleiding ICT" en "ICT docent MBO"
Windesheim, Hogeschool Rotterdam en Fontys. ;)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True