Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gaming op 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600, maar wordt op de zaak besteld dus iets meer mag ook ivm BTW-aftrek.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Alle randapparatuur aanwezig en heb ik ook al een kast.
Hoi allen,
Ik heb even de belangrijkste info beantwoord. Overlocking/voorkeur naar merken is er niet.
Ik ga een budget game-pc in elkaar zetten voor m'n vriendin. Ze blijft gewoon op 1080p spelen en speelt spellen zoals:
Ik heb zelf al een lijstje, het is een beetje de BBG aangepast naar het huidige budget.
Ik ben voornamelijk benieuwd of ik ergens nog iets meer bang4buck kan krijgen, of dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien? Het gaat dus puur om de meeste performance krijgen, de kast is verder gesloten dus de looks maken ook niet uit van binnen.
Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gaming op 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600, maar wordt op de zaak besteld dus iets meer mag ook ivm BTW-aftrek.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Alle randapparatuur aanwezig en heb ik ook al een kast.
Hoi allen,
Ik heb even de belangrijkste info beantwoord. Overlocking/voorkeur naar merken is er niet.
Ik ga een budget game-pc in elkaar zetten voor m'n vriendin. Ze blijft gewoon op 1080p spelen en speelt spellen zoals:
- Overwatch
- WOW
- S4league
- Minecraft
- Left for dead 2
Ik heb zelf al een lijstje, het is een beetje de BBG aangepast naar het huidige budget.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 136,95 | € 136,95 |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 233,55 | € 233,55 |
| 1 | Team Group Vulcan TLRED416G3000HC16CDC01 | € 106,63 | € 106,63 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 72,- | € 72,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 657,88 | |
Ik ben voornamelijk benieuwd of ik ergens nog iets meer bang4buck kan krijgen, of dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien? Het gaat dus puur om de meeste performance krijgen, de kast is verder gesloten dus de looks maken ook niet uit van binnen.
Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag!