Even handmatig de sluit tag verplaatsen.
Zelfs met 5 spaties extra werkt het niet goed.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Nadat je de post heb geplaatst, kan dat ja, maar dan staat die vervelende melding onderin dat ik iets gewijzigd heb.nachtnet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:29:
* nachtnet dankt @Mrs Redhawk voor de post
Even handmatig de sluit tag verplaatsen.
Je moet dan eerst op Bekijk Post klikken, dan die [/ME] tag verplaasten en dan pas posten. Beetje omslachtig niet?
[ Voor 16% gewijzigd door Bestla op 14-01-2019 18:01 ]
Behalve als je eerst op plaats reactie klikt dus
[ Voor 23% gewijzigd door nachtnet op 14-01-2019 18:00 ]
Precies, maar dat is weer een extra handeling. En Tweakers zijn lui, je weet toch?nachtnet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:59:
* nachtnet zegt dat dat ook al kan bij@Mrs Redhawk een edit in bekijk reactie. Zodoende geen edit melding
Met zo'n instelling moet je gemeenteambtenaar worden.nachtnet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:59:
* nachtnet zegt dat dat ook al kan bij @Mrs Redhawk een edit in bekijk reactie. Zodoende geen edit melding
Behalve als je eerst op plaats reactie klikt dus
Dan kan je net zo goed meteen de [/me] tag gebruiken.
Het gaat er om dat een functionaliteit niet werkt.
Pas als ik een zin eindig met een punt. Dan pas die [/ME] tag automagisch plaatsen.nachtnet schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:04:
Misschien dat @crisp er iets op weet..
* Bestla wil het graag makkelijker....
[ Voor 20% gewijzigd door Technomania op 14-01-2019 18:05 ]
Of helemaal niet automagisch, maar dan type ik wel handmatig zoals vroeger.Technomania schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:05:
Niet alleen @Mrs Redhawk maar ook * Technomania vind dat prettig
Intentionally left blank
Hoe kan ik in deze quick reply gewoon de (/me tag) blijven gebruiken en iemand @Mentionen en doortypen zonder dat het systeem de [ als het begin van de [/ME] ziet.
Ik heb weinig zin om elke post waarin ik de (/me tag) gebruik om die in de Bekijk post modus te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 14-01-2019 20:22 ]
* Hero of Time snapt het probleem niet helemaal wat @Mrs Redhawk heeft.
Commandline FTW | Tweakt met mate
@Hero of Time ^ dit is mijn probleem. Ik wil dat het helemaal rood is. En dan moet ik deze post wijzigen, en de [/me] verplaatsen.
[ Voor 54% gewijzigd door Bestla op 14-01-2019 20:25 ]
1
| [me] ziet het probleem niet helemaal wat @Mrs Redhawk heeft.[/me] |
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nu is het duidelijk, dank je welHero of Time schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:27:
Ik snap nog steeds niet helemaal wat je niet begrijpt aan mijn post en hoe je om het 'probleem' kan werken. Ik heb gewoon dit ingetypt, met de auto-aanvullen van de mention gebruiken zodat deze ook netjes als mention-tag wordt neergezet.
code:
1 [me] ziet het probleem niet helemaal wat @Mrs Redhawk heeft.[/me]