Belgische en/of Europese pricewatch??

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Een hele poos geleden had Femme het over een Belgische pricewatch die hij in't leven wou roepen. Tot op heden zie'k daar niks van.

Is het ondertussen nog geen tijd om de pricewatch in EURO's gaan uit te drukken (over een goeie 5 maanden wordt alles EURO) en zo ook Belgische en andere winkels toe te laten (mits duidelijke vermelding)??

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Dat van die euro's is IMO idd een goed idee, aangezien winkels toch sinds 3 weken alles ook in euro's moeten prijzen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

:? Is dat niet 'verplicht'.

Ik bedoel dat vanaf 1-7-2001 alles dubbel geprijst moest zijn.

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 12:36 schreef Jaymz het volgende:
:? Is dat niet 'verplicht'.

Ik bedoel dat vanaf 1-7-2001 alles dubbel geprijst moest zijn.
Bij winkels wel jah :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• witchdoc
Heeft femme dit ook gezien?

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 25 juli 2001 13:26 schreef poohbeer het volgende:
Heeft femme dit ook gezien?
Waarschijnlijk niet... die is meen ik een weekje op vakantie :)

Jeremy Clarkson

• witchdoc
Op woensdag 25 juli 2001 14:18 schreef Traag het volgende:
Waarschijnlijk niet... die is meen ik een weekje op vakantie :)
Ahzo, over een weekje nog eens bovenhalen dus >:)

• witchdoc
die week is ondertussen voorbij :)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Lijkt me iig sterk dat Femme nu nog een pricewatch gaat maken voor de Belgische Frank. Met die paar maandjes dat de Euro wordt geintroduceerd is dat totaal de moeite niet meer.

Ik denk dat het per 1 januari gewoon wordt omgezet naar de Euro.

Dan lijkt het me trouwens ook erg interessant om buitenlandse winkels toe te voegen in de pricewatch die internationale bestellingen accepteren.
Maar je moet ze dan wel netjes kunnen scheiden ja. Niet dat je ineens zonder het te weten bij een Duits bedrijfje iets besteld ofzo (vlaggetje erbij misschien :? ).

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vind ik ook een prima idee, bedrijven buiten NL die internationaal leveren en met prijzen in Eurotjes...

Als ik zie hoe veel goedkoper hardware in het buitenland is t.o.v. NL dan is dat helemaal geen slecht idee :)

• witchdoc
MM, sorry dat'k dit nog eens bovenhaal, maar is het niet redelijk simpel om bij de pricewatch euro's bij te vermelden in alt vorm of iets dergelijks?
Kan je toch net zo goed doen dan?
Meteen ook nog eens de vraag of buitenlandse winkels ook in de pricewatch mogen dan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Kadootje voor Poohbeer: http://www.tweakers.be/pricewatch.dsp

Verwijderd

Cool.

Alleen denk ik niet dat het de moeite loont om iets vanuit Spanje oid te laten bezorgen meestal :D

Verwijderd

Het aantal producten (achter de categorieën) zijn nu nog van de totale pricewatch. Is dit expres zo gedaan? of is het niet makkelijker om bij de Belgische pricewatch bij die aantallen alleen de Belgische entry's te tellen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op maandag 27 augustus 2001 07:41 schreef RobinVR het volgende:
Het aantal producten (achter de categorieën) zijn nu nog van de totale pricewatch. Is dit expres zo gedaan? of is het niet makkelijker om bij de Belgische pricewatch bij die aantallen alleen de Belgische entry's te tellen?
Hmm dat heeft Femme denk ik al aangepast, ik zie nog maar 13 producten in de hele pricewatch en euhm dat zijn alleen maar processoren ;)

Als ik naar de ShopSurvey ga, zie ik echter alle winkels die op T.net ook staan, dus met name NL winkels. *hintje* :P

Wel geinig die prijzen in BFR trouwens, 7500BFR voor een AMD Athlon 1400 :)

Bericht hierboven

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In de shop survey staan alle winkels. Dat kan ook wel veranderd worden (afhankelijk van domein).

• Floor-is

Floor-is

5.2

Kijk maar joh, het kan natuurlijk dat onze belgische zuiderburen van een ander domein gebruik maken, maar wat op zich ook nog zou kunnen is de hele sopsurvey onder brengen in een subdomein. En omdat ik net 2 TLD's heb gekocht, kan je dan de volgende gebruiken:
nl.shopsurvey.tweakers
be.shopsurvey.tweakers

Offuh:
nl.pricewatch.tweakers
be.pricewatch.tweakers

Handig joh die TLD's :P

Bericht hierboven

• witchdoc
dikke knuffel voor je icon femme ;)
Kaniemand ook zeggen hoe een winkel het makkelijkst een bende produkten toevoegd? Het is niet echt handig om 500 produkten manueel in te voeren en aan te passen he.

• witchdoc
Detail (het verwaarlozen waard misschien), maar de Belgische frank wordt BEF afgekort. Niet Bfr of BF dus.

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 27 augustus 2001 11:24 schreef poohbeer het volgende:
Detail (het verwaarlozen waard misschien), maar de Belgische frank wordt BEF afgekort. Niet Bfr of BF dus.
BEF heeft zon rare bijklank :P

Jeremy Clarkson

• witchdoc
Op maandag 27 augustus 2001 11:29 schreef Traag het volgende:
BEF heeft zon rare bijklank :P
ik vind het net zo leuk klinken :)

btw,; aan die pulldown menutjes..
ik wil een CPU toevoegen, maar je moet maar eens een AMD Athlon Thunderbird 1333 *iets* proberen toe te voegen, dan moet je dus maar gokken welke van de 3 de juiste is.
Kan dit niet opgelost worden zodat je wel gans de tekst kan lezen?

• Buzzman
  • Niet online
Yeah, tweakers.net goes international :P

<font size=1>Ik moest het even zeggen :D</font>

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Leuke optie! Maar ....

Is het mogelijk om ergens in een pref aan te geven dat ik alleen geïnteresseerd ben in NL-shops? Ik klik regelmatig via de frontpage door naar een shop (is handig!), maar ik krijg de laatste paar uur alleen maar BE-shops.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op maandag 27 augustus 2001 11:24 schreef poohbeer het volgende:
Op http://www.computeronderdelen.nu hebben ze het over 'BF' en dat zijn toch belgen dacht ik.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hmmjah, maar ik kom telkens belgische gebruikers tegen op het forum hier en op de site die wel "BEF" zeggen...

Is er niet zo'n fancy ASCII tekentje voor ofzo?

Bericht hierboven

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ß :?

Ff serieus: volgens mij hebben de Belgen geen BEF-tekentje. (Uhmz, deze zin klinkt wel erg ranzig :) )

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Op alle rekeningen/facturen die ik gezien heb staat duidelijk BEF.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• witchdoc
Op maandag 27 augustus 2001 13:41 schreef Femme het volgende:
Op http://www.computeronderdelen.nu hebben ze het over 'BF' en dat zijn toch belgen dacht ik.
hehe, geloof me vrij, het moet BEF zijn. 't Is niet omdat 1 iemand het verkeerd doet dat iedereen het verkeerd moet doen he femme :)
En we hebben in België ook niet zo'n fancy tekentje, we moeten het gewoon met ons 3-latter dingetje doen.

• witchdoc
Owjah, nog effe antwoord op de vraag hoe een winkel makkelijk al z'n rpijzen in die dbase kan gooien? Of moet't echt 1 voor 1 gebeuren?
Pagina: 1