Beste Tweakers. Ik post eigenlijk nooit op forums dus ik hoop dat ik hier in de juiste categorie ben. 3 maanden geleden heb ik een Vega 64 liquid van een Tweaker overgenomen. Deze krachtige kaart is natuurlijk uiterst geschikt voor 1440p gaming en daarom ben ik nu op zoek naar een geschikte 1440p monitor om mijn 1080p monitor te vervangen. Ik heb zelf niet veel verstand van de verschillende paneeltypen en dergelijke, daarom vraag ik om jullie hulp om mijn game ervaring naar een nieuw niveau te brengen.
Ik zoek een 1440p monitor
Een 1440p monitor met een verversings snelheid van 144hz en met Freesync. Qua voormaat gaat mijn voorkeur uit naar 27" maar een 24" is ook prima. Ik zal de monitor voornamelijk gebruiken om mee te gamen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 400 euro. Een paar tientjes meer is geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt me niet veel uit. Ik vind een goede prijs/kwaliteits verhouding belangrijker.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn specs:
ASUS RoG Crosshair VII Hero
Ryzen 2700x
Msi Vega 64 wave 8gb
32gb 3000mhz ram
Zoals ik al zei, ik gebruik mijn pc voornamelijk om te gamen.
Bij voorbaat dank.
Ik zoek een 1440p monitor
Een 1440p monitor met een verversings snelheid van 144hz en met Freesync. Qua voormaat gaat mijn voorkeur uit naar 27" maar een 24" is ook prima. Ik zal de monitor voornamelijk gebruiken om mee te gamen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 400 euro. Een paar tientjes meer is geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt me niet veel uit. Ik vind een goede prijs/kwaliteits verhouding belangrijker.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn specs:
ASUS RoG Crosshair VII Hero
Ryzen 2700x
Msi Vega 64 wave 8gb
32gb 3000mhz ram
Zoals ik al zei, ik gebruik mijn pc voornamelijk om te gamen.
Bij voorbaat dank.