Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Photoshop CD-ROM?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• M 20000
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 17-01 21:29
Mijn vraag
Ik wil photoshop gaan gebruiken in mijn werkruimte. Ik heb daar een computer zonder internet.
Het probleem is dat ik tot nu toe alleen maar download versies van photoshop tegen kom.
Weet er iemand of er toch CD-ROM versies zijn?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.

Alle reacties

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-10 12:41
Dan download je hem toch en zet je het op een usb stick??

Of zie ik iets over het hoofd?

• Anoniem: 315662
  • Registratie: augustus 2009
  • Niet online
iwanscholten schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:46:

Wat je daar over het hoofd ziet is denk ik (logisch ook) dat alle nieuwe Adobe Creative Cloud software (waar Photoshop onder valt) een internetverbinding nodig heeft om de zoveel tijd, omdat het allemaal in abonnementvorm te koop is.

Wat je waarschijnlijk het beste kunt doen is het internet even afstruinen of er nog een disc versie van CS6 te vinden is. Dit is dan niet de nieuwste versie, maar je hebt wel een disc.

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:34

Wish

ingwell

iwanscholten schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:46:

Je ziet over het hoofd dat dat ding middels internet geactiveerd moet worden :) (tenminste, Adobe Photoshop kan alleen nog maar online worden afgenomen)

No drama

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-10 12:41
Ahhhh, ik heb net even gegoogled en inderdaad :D een internet verbinding is een vereiste om tegenwoordig photoshop te activeren :) mijn excuses.

Misschien wat @Res1ght zegt, CS6 zoeken op een disk?

• rooot
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:01
Internet aansluiten?

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06:49

DarkSide

theres no place like ::1

Waar is je werkruimte?
Zolder, tuinhuisje? En waarom kan je er geen internet krijgen (wifi dongle bv).
Het hoeft geen snel internet te zijn.

Maar je zult deze computer toch ook moeten voorzien van updates en patches etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• M 20000
Als ik het goed begrijp, is cs6 laatste versie op disk. Ik heb al gezocht. maar nog niet gevonden

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15-10 22:32

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Een korte blik in de Pricewatch laat geen actuele prijzen inderdaad... Dan vrees ik dat de mogelijkheden beperkt zijn.

Woutoud.com

• Niet online
Dat is inderdaad de laatste versie en even zoeken levert inderdaad niet veel op. Lijkt er toch op dat, als je echt photoshop wilt, je toch een internetaansluiting moet zien te regelen (aangezien de installatie ook iedere 30 dagen online moet komen).

Anders kun je natuurlijk nog kijken naar alternatieven op Photoshop. Ik weet persoonlijk niet hoe de kwaliteit daar tegenwoordig van is, maar daar zijn vast genoeg mensen voor hier die daar een licht op kunnen schijnen :)

• sigmundfreund
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07:50
Even buiten de doos denken.

- CS6 installeren vanuit een flashdrive en activeren door middel van je mobiele dataverbinding?
- Computer even verplaatsen voor de eenmalige download/activatie?

Hoe dan ook heb je het probleem dat je geen internet op locatie hebt, maar hoe krijg je je projecten heen en weer? Of is daar geen behoefte aan? Is internetaanleg niet mogelijk?

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:02
CS6 komt misschien wel op cd maar moet ook online geactiveerd worden: https://forums.adobe.com/thread/972900

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan je de installatie niet op een USB-stick zetten? Is bovendien nog sneller dan een CD of DVD ook.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met smartphone even een hotspotje in de lucht gooien als de PC WiFi heeft. Anders als de smartphone USB tethering ondersteunt kan het ook via een USB kabel. Heeft de PC even internettoegang. Voor activatie is niet veel nodig.

Vooral genoeg als de activatie maar eenmalig hoeft. Zie hier niet zo gauw dat die regelmatig herhaald moet worden.

https://helpx.adobe.com/d...-deactivate-products.html

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15-10 22:32

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Res1ght schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:17:

Anders kun je natuurlijk nog kijken naar alternatieven op Photoshop. Ik weet persoonlijk niet hoe de kwaliteit daar tegenwoordig van is, maar daar zijn vast genoeg mensen voor hier die daar een licht op kunnen schijnen :)
Affinity Photo is wat mij betreft een volwaardig alternatief, maar ook daar is geen offline versie van beschikbaar.

Woutoud.com

• M 20000
eenmalige activatie is dus zo goed als zeker, als ik het goed begrijp

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 06:57

Notna

Where are you?®

Je kan voor hele oude software gaan waar de activatieservers van uitgeschakeld zijn, zoals CS2

https://helpx.adobe.com/n...ads.html?promoid=19SCDRQK

De vraag is echter of dat wenselijk is, en of het uberhaubt nog werkt.
Moet het overigens persé Photoshop zijn? Alternatief als GIMP niet een optie?

Indien PS moet, dan is de eerder aangedragen optie van een hotspot de beste optie lijkt mij.

Notna wijzigde deze reactie 14-01-2019 21:41 (23%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Niet online
Woutoud schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:35:
[...]

Affinity Photo is wat mij betreft een volwaardig alternatief, maar ook daar is geen offline versie van beschikbaar.
Ik zie hier een relatief recent bericht waar op staat dat het wel zou kunnen.
https://forum.affinity.se...tallation-and-activation/

Ik weet natuurlijk niet of dat wellicht veranderd is, maar anders zou dat nog wel een goede optie kunnen zijn.

• Trinsec
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16:30

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Moet je echt Photoshop hebben? Of zijn alternatieven niet goed genoeg? Er zijn tegenwoordig heel interessante alternatieven te koop, Photoshop is tegenwoordig best bloatware geworden.

Een interessant alternatief is b.v. Affinity Photo. Het is verbazingwekkend wat dat programma allemaal kan voor een relatief lage prijs.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• M 20000
heeft dat programma ook tools als bv retoucheerpenceel, verloop, uitvloeien, dat soort dingen?

• Trinsec
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16:30

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ja, waarschijnlijk wel, waarschijnlijk wel. Ik ben nog een newbie met dat programma, maar het wordt al de toekomstige Photoshop-killer genoemd en met reden. :) Ik zou maar eens hun website bezoeken en de trial downloaden. 10 dagen om alles uit te pluizen (en te checken of het zonder internet prima werkt ;) )

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• M 20000
dus de mogelijkheden zijn bv dat ik photoshop cs6 download, activeer, daarna op USB stick zet en dan naar andere computer. Maar zou ook het zelfde kunnen doen met affinity photo

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06:49

DarkSide

theres no place like ::1

M 20000 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:13:
dus de mogelijkheden zijn bv dat ik photoshop cs6 download, activeer, daarna op USB stick zet en dan naar andere computer. Maar zou ook het zelfde kunnen doen met affinity photo
dat lijkt me niet.
De activatie zal moeten gebeuren op de pc waar het geïnstalleerd is.

Maar wat is het probleem om op je werkpc een internet connectie te krijgen?
ook denkend naar updates van de computer etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• M 20000
Ik bedenk ineens dat ik eerder cd-rom versie van paintshop geinstalleerd had. Daar werd wel gevraagd voor online activatie. Maar dat kon ik overslaan. Zodat ik het toch kon installeren. dat zou mischien met photoshop cs6 ook zo kunnen

• M 20000
En anders neem ik toch computer maar een keer naar huis. En daar eenmalig activeren. Als ik het goed begrepen heb hoeft die daarna niet meer online te zijn

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je bent niet bepaald scheutig met informatie. Hééft die PC WiFi? Héb je een smartphone? Hééft die misschien een dikke databundel? Als dat zo is zou het me nl. niets verbazen dat je zult merken dat het best handig is als die PC eens wat vaker even het internet op kan en is het dus handig dat te regelen.

En geen WiFi? Dát is me toch makkelijk op te lossen.

categorie: Netwerkadapters

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:19

sapphire

Die-hard pruts0r

CS6 kon toch ook een telefonische activatie doen? Erg omslachtig maar kan mss wel.

Optie om een goedkope wifi-usb adapter te kopen, hotspot op te zetten met je telefoon en zó te activeren lijkt me makkelijker als het maandelijks moet.

Of gewoon Affinity :+

Gabriël Ryzen

• M 20000
Als ik het allemaal zo zie, denk ik inderdaad dat telefonisch activeren goede optie is. maar wat ik begreep is dat bij cs6 activatie maar 1x hoeft. dat alleen meerdere keren activatie bij latere versies nodig is
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True