Toon posts:

Hoe heet dat spel....

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het wel handig om zo'n topic te openen voor de mensen die een bepaald spel zoeken. Ik weet namelijk de titel van een bepaald spel niet, maar ik wil em zo graag hebben.

Tis een spel waarbij je dino's moet fotograferen. Dit wel een oud spel. Ik speelde em toen ik een jaar of 10 was, dus hij is zeker 7 jaar oud. Hoe meer dino's je fotografeerde hoe meer punten je kreeg.

Iemand enig ID??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik weet niet of er hier een slotje op komt.. Moest je eigenlijk eerst toestemming aan de modjes vragen.. maar goed...

Jurassic park - the kodak edition :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb je toevallig ook een demo liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Geen idee, dat ken ik niet. Ik zoek een spel van de C64 waarin je als worstelaar levels met Opa's en oma's moest doorploegen. Het stelde niet veel voor maar was wel grappig. Zo'n oma met hanttasje in een houtgreep nemen.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op maandag 23 juli 2001 12:04 schreef Demolition-Man het volgende:
heb je toevallig ook een demo liggen?
Uuh DeX maakte een geintje hoor, ik weet niet of je dat doorhad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 23:24
Wie kent dat spel met die gast die gezicht trekt alsof hij op WC zit en met slowmo mensen afknalt? :? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 12:25 schreef Albinoraptor het volgende:
Wie kent dat spel met die gast die gezicht trekt alsof hij op WC zit en met slowmo mensen afknalt? :? *D
whahaha ooeeee das een moeilijke... Ik heb em vorig jaar nog gespeeld :? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Dat was bob and rumble! Dat was zeker een leuk spel. Bestaat ie ook op de pc :?
Op maandag 23 juli 2001 12:05 schreef udenjpg het volgende:
Geen idee, dat ken ik niet. Ik zoek een spel van de C64 waarin je als worstelaar levels met Opa's en oma's moest doorploegen. Het stelde niet veel voor maar was wel grappig. Zo'n oma met hanttasje in een houtgreep nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op maandag 23 juli 2001 15:14 schreef sporthaas het volgende:
[..]
Nou op de pc weet ik niet maar ik was de naam kwijt voor de C64. Thanx

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 15:14 schreef sporthaas het volgende:
[..]
misschien met een emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

ik weet 1 ding: vroeger had je ook het spel ducktales. Dat bestond uit schatten jagen in verschillende delen van de wereld. De onderdelen:

1: foto`s nemen van zeldzame dieren (howlll!!)
2: schat zoeken door mijn ofzo
etc.

Dat dino-foto onderdeel lijkt er wel heel erg op.
Is dat het niet?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 17:07

Bene

list incomprehension

Bop & rumble bestaat ook op de PC - zelfde vieze blokkengraphics. Ik heb hem ergens liggen op een 5 1/4 disk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10 19:38
Op maandag 23 juli 2001 17:28 schreef Dinictus het volgende:
ik weet 1 ding: vroeger had je ook het spel ducktales. Dat bestond uit schatten jagen in verschillende delen van de wereld. De onderdelen:

1: foto`s nemen van zeldzame dieren (howlll!!)
2: schat zoeken door mijn ofzo
etc.
Dat spel rulde dus echt vet! =D Hoe beter de foto's hoe meer punten je kreeg ect ect
Erg grappig gamepje jah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor een spel is dat platform of zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3d Dinosaurs was een spel waar je achter dino's moest jagen om de silouettes te herkennen ; het maakt deel uit van het oude soundblaster packet (tesamen met syndicate and waar zit carmen?)

misschien is dit het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Daar heb ik hem al meegespeeld!!! Maar das niet zo leuk. Gewoon een pc versie, dat zou leuk zijn!
Op maandag 23 juli 2001 17:01 schreef pentium het volgende:

[..]

misschien met een emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Keb Bob & Rumble zelfs liggen op CD (serieus!!), de game-cd van een Headstart XT-computertje... :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Op maandag 23 juli 2001 18:26 schreef DrDoom het volgende:
3d Dinosaurs was een spel waar je achter dino's moest jagen om de silouettes te herkennen ; het maakt deel uit van het oude soundblaster packet (tesamen met syndicate and waar zit carmen?)

misschien is dit het....
Syndicate 0wns :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 12:05 schreef udenjpg het volgende:
hehe, dat spel heb ik nog ergens op mijn 286 staan. Ben alleen de naam van het spel vergeten.

Staat op 1 diskette van 720kb (die grote) en ik heb geen pc met een diskdrive van 3,5" en 7" (dacht ik, correct me if i'm wrong) dus kan hem onmogelijk op deze pc zetten anders kon ik heb maybe ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 16:13 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Syndicate 0wns :9~
Maar Syndicate Wars zoog big-time. WIe weet btw hoe dat ene spelletje heet waarbij je op een fiets kranten moet bezorgen? Paperboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:32
ik zoek een spel dat we op de basisschool altijd deden.. Soort The Sims maar dan veel ouder. Je moest een mannetje in een huis laten slapen, eten, was doen enzo, maar allemaal vanuit het milieu standpunt.
Dus op tijd de verwarming uit voor je naar bed ging, batterijen in de batterijbak, niet de lampen laten branden enzo...

geen idee hoe dat het ook alweer heette, maar ik wil het hebben iig... Dus als iemand een link weet? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 23:36 schreef RonaldMcDonald het volgende:
ik zoek een spel dat we op de basisschool altijd deden.. Soort The Sims maar dan veel ouder. Je moest een mannetje in een huis laten slapen, eten, was doen enzo, maar allemaal vanuit het milieu standpunt.
Dus op tijd de verwarming uit voor je naar bed ging, batterijen in de batterijbak, niet de lampen laten branden enzo...

geen idee hoe dat het ook alweer heette, maar ik wil het hebben iig... Dus als iemand een link weet? :P >:)
Whahaha!!! ik herriner die nog... Wel jammer dat je nix zag als je in de doushe ging met die gozer/meid (weet nog niet wat'et was.. :D )... >:) .. :P
Maar weet niet meer hoe die heette... Weet wel dat ik beetje te vaak dat spel speelde.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whahah die heb ik ook nog keivaak gespeeld!! misschien hebben ze em nog op de basisschool bij ons ergens in de buurt....kzal et es navragen voor je (en voor mij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 09:32
ohjee ik heb weer wat losgemaakt zie ik al.. :)Maar ik weet alweer hoe het heette, nl.

Thuis In Het Milieu

*hint* Nou alleen nog ergens zien te vinden ;) *hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 00:34 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Thuis In Het Milieu
OMG! :r :'( }:O |:( ;(
Op maandag 23 juli 2001 12:00 schreef Demolition-Man het volgende:
Tis een spel waarbij je dino's moet fotograferen. Dit wel een oud spel. Ik speelde em toen ik een jaar of 10 was, dus hij is zeker 7 jaar oud. Hoe meer dino's je fotografeerde hoe meer punten je kreeg.
Ik zag laatst een review van de nieuwe versie daarvan op de N64. Je zat in een soort treintje, en moest allemaal Dino's fotograferen, oh nee... Pokemon's waren het geloof ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op maandag 23 juli 2001 12:25 schreef Albinoraptor het volgende:
Tnx, door jou post is mijn dag weer goed, ik heb namelijk 2 minuten strijk gelegen van het lachen!
Ik had me ook al aan Max's gezicht geërgerd, maar de maniet wwaarop je het brengt, bravo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:08

houthakker

Poehé

Sorry voor het schoppen, maar goed. Even voor de Amiga kenners:

Ik heb vroegen bij iemand op z'n amiga (floppy/kleuren scherm) een "leger" platformspel gespeeld.

Volgens mij bestond het uit verschillende missies waar je alvorens verschillende wapens kon kiezen (5 geweren, je had ook nog een bazooka en granaten). bij het spelSpel (platform, van de zijkant dus) kon je ook gebouwen in, en in sommige missies moest je gijzelaars redden. Iemand enig idee?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houthakker schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:21:
Sorry voor het schoppen, maar goed. Even voor de Amiga kenners:

Ik heb vroegen bij iemand op z'n amiga (floppy/kleuren scherm) een "leger" platformspel gespeeld.

Volgens mij bestond het uit verschillende missies waar je alvorens verschillende wapens kon kiezen (5 geweren, je had ook nog een bazooka en granaten). bij het spelSpel (platform, van de zijkant dus) kon je ook gebouwen in, en in sommige missies moest je gijzelaars redden. Iemand enig idee?
Ja ik ken dat echt super creepy spel was dat....
Weet niet meer hoe het heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

als je bovenaan dit subforum (SGD) kijkt staat daar een stickie--> Help, ik zoek de titel van een oud spel

Beter idee ipv een 4 jaar oud topic te kicken :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Green Beret ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Ziek lang gespeeld vroeger. Die geluidjes ook :9~
o butt... dit is niet het officiele topic zie ik nu. Zal wel dicht gaan dan zo....

[ Voor 78% gewijzigd door under-world op 13-01-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:11

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2001 @ 22:43:
[...]

Maar Syndicate Wars zoog big-time. WIe weet btw hoe dat ene spelletje heet waarbij je op een fiets kranten moet bezorgen? Paperboy?
Ja Paperboy

After all is said and done, there is more said than done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor je andere 'ik zoek een spel' vragen kun je in [rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic[/rml] terecht. Dit staat trouwens ook helemaal bovenaan Spielerij - Games & Discussies.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.