Hoi Tweakers,
Mijn neefje (12j) wil een desktop PC kopen om te kunnen gamen. Hij had op de site van FNAC een pre-build pc gekozen maar dit heb ik hem afgeraden omdat dit denk ik prijs/kwaliteit niet de beste optie is. En daarom ben ik nu hier, ik had graag met jullie hulp een desktop gaming pc samengesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, van Fortnite tot GTA V.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs €1000, monitor, muis en toetsenbord niet inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het is zijn eerste desktop pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, case, cpu, gpu, mobo, ram, voeding, SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou voor een Intel processor willen gaan, heb ik zelf ook altijd gehad en heb niet echt AMD ervaring.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Best bang for bucks, of hoe ze dat ook zeggen. Ik wil een goed, stabiel gaming systeem, hoeft niet flashy te zijn.
Hoop dat jullie me kunnen helpen, aangezien ik zelf niet zo thuis ben op de markt.
Alvast bedankt!
Mijn neefje (12j) wil een desktop PC kopen om te kunnen gamen. Hij had op de site van FNAC een pre-build pc gekozen maar dit heb ik hem afgeraden omdat dit denk ik prijs/kwaliteit niet de beste optie is. En daarom ben ik nu hier, ik had graag met jullie hulp een desktop gaming pc samengesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, van Fortnite tot GTA V.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs €1000, monitor, muis en toetsenbord niet inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het is zijn eerste desktop pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, case, cpu, gpu, mobo, ram, voeding, SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou voor een Intel processor willen gaan, heb ik zelf ook altijd gehad en heb niet echt AMD ervaring.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Best bang for bucks, of hoe ze dat ook zeggen. Ik wil een goed, stabiel gaming systeem, hoeft niet flashy te zijn.
Hoop dat jullie me kunnen helpen, aangezien ik zelf niet zo thuis ben op de markt.
Alvast bedankt!