Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Mauricevdp
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-04 16:29
Hallo,

Dit is mijn eerste forum post dus wanneer ik dit niet goed heb geplaatst, genoemd etc, hoor ik dat graag.

Ik ben momenteel in het bezit van een T150 en ben nu geinteresseerd in stappen mijn opstelling te upgraden. Momenteel houden mijn pendalen het meest tegen doordat het rem pendaal geen tegendruk heeft. De T3PA pendalen zien eruit als de beste upgrade maar met 100 euro zijn ze in verhouding tot mijn volledige setup erg duur (145 voor mijn T150 betaald).

Nu heb ik ook in de Pricewatch een T300 gezien met de T3PA pendalen voor 300-335 pendalen afhankelijk met welk stuurwiel het geleverd wordt. Afhankelijk wat ik terug kan krijgen voor mijn huidige stuur zou dit netto 200-235 euro kosten. Ik vraag mijn af hoeveel een T300 beter gaat zijn dan een T150. zover ik heb gelezen is een sterkere motor, volledig riem aangedreven en wisselbare sturen de belangrijkste voordelen. Ik ben wel geïnteresseerd om uiteindelijk mijn setup volledig af te maken met een stoel en pook (over een lange tijd).

Ik wil graag het meeste waar voor mijn geld krijgen zonder in de toekomst snel weer te willen upgraden. Ik zou graag jullie advies horen wat de verstandigste beslissing is. Ook ben ik benieuwd of 100 euro ik mag verwachten dat ik mijn T150 kan verwachten. (2 jaar regelmatig gebruikt)

Ter informatie: Wordt voornamelijk gebuikt voor Assetto Corsa op de PC

alvast bedankt

Alle reacties

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 16-06 18:20
PlatteTV heeft de T300 RS GT voor €289.
Hele strakke prijs lijkt me.

Die T3PA pedalenset komt standaard al met een mod voor een veel betere remdruk.

Ik denk dat dat de beste waar is voor je geld!

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True