Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrvigor666
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
Een collega van mij heeft in Forms een enquête gemaakt. Daar hebben 28 mensen op gereageerd. Nu willen we deze resultaten exporteren naar excel. Deze bewerking duurt maar en duurt maar. Er komt dus niets in Excel. Wat nu te doen ? Dit zou toch gewoon moeten werken in Office 365 ?

B.v.d., Reinier
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Orion84 op 14-01-2019 15:13)

• mrvigor666
Het is gelukt !!!

De enquête stond nog actief. We hebben er een eindtijd ingezet en daarna kon je gewoon de resultaten exporteren naar excel !

Bedankt voor het meedenken !!!!

Groet Reinier

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ehh, iets meer info is wenselijk. Wat is het formaat waarin je het nu hebt? En naar wat wil je die exporteren? Makkelijkste is een CSV, dat kun je praktisch overal inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrvigor666
Het is een enquête die gemaakt is in Forms. De resultaten van 28 mensen die de enquête hebben ingevuld moet je kunnen exporteren naar Excel. Dit lukt niet.....
Je klikt hem aan, bewerking gaat lopen en dat is het......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Beetje lastig -zo niet onmogelijk- troubleshooten zo. Heb je geen beheerpartij op je ICT omgeving die mee kan kijken? Lukken andere exportformaten wél? Kunnen andere forms wél gexporteerd worden? Hoe zijn die forms aangemaakt?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• mrvigor666
Het is gelukt !!!

De enquête stond nog actief. We hebben er een eindtijd ingezet en daarna kon je gewoon de resultaten exporteren naar excel !

Bedankt voor het meedenken !!!!

Groet Reinier