Toon posts:

Mijn webshop moet de juiste instellingen hebben; Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Mijn naam is Niko en ik kom uit Amsterdam. Ik ben al lang een gebruiker van dit forum zonder account. Totdat ik zelf tegen een probleem aanliep.

Ik heb een zelfstandige onderneming. Ik verkoop online vloeren en biedt als dienst ook aan om deze te leggen. Zie site: *snip* spam / niet relevant

De website is gebasseerd op Wordpress. Zoals je ziet is het grootste gedeelte af; op de webshop na.
Ik loop tegen wat verschillende problemen waar ik geen oplossing meer voor kan vinden.

Even als voorbeeld:
Vloeren verkoop je naar de klanten toe per vierkante meter. Echter gaat het om de pakinhoud.
Zie als mooi voorbeeld *snip* doe even een screenshotje ;)

Hierbij wordt de klant gevraagd het aantal vierkante meters in te vullen. Dan zorgt de shop voor een calculatie naar het aantal pakken.

Ik heb verschillende onderdelen geprobeerd binnen Woocommerce en ECWID zonder succes.

Ik vraag jullie bij deze dan ook om raad. Help mij! _/-\o_ :P :P

Gr

Niko

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 14-01-2019 11:05 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-01-2019 21:08)

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Met een simpele google search naar wat jij zoekt komt je als eerste hit uit op

https://woocommerce.com/p...rement-price-calculator/#

Deze lijkt te kunnen wat jij wilt. Andere optie is het zelf te gaan bouwen/laten bouwen. Maar ik gok dat je sneller geholpen bent door deze addon.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:01:
Ik heb verschillende onderdelen geprobeerd binnen Woocommerce en ECWID zonder succes.
Zie onze Quickstart. Als je al zaken hebt geprobeerd, geeft dan aan welke en waarom dat niet voldeed of welke foutmeldingen je kreeg e.d. zodat wij onze tijd niet gaan verdoen met dingen aandragen die je al lang geprobeerd hebt of je in de juiste richting kunnen helpen met 't werkend krijgen van iets.

Verder is 't niet de bedoeling je site te gaan 'spammen'. Je kunt je probleem prima uitleggen zonder daarvoor mensen 'naar je site te lokken' ;) Als je dan toch iets wil demonstreren doe dan even een screenshot of plaats een testcase (ontdaan van alle merknamen en andere irrelevante zaken voor je probleem).

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 14-01-2019 11:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024

Deze lijkt te kunnen wat jij wilt. Andere optie is het zelf te gaan bouwen/laten bouwen. Maar ik gok dat je sneller geholpen bent door deze addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thaicecube schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:07:

Ik ga even proberen te puzzelen met deze tool. Dank voor je input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:05:
[...]

Zie onze Quickstart. Als je al zaken hebt geprobeerd, geeft dan aan welke en waarom dat niet voldeed of welke foutmeldingen je kreeg e.d. zodat wij onze tijd niet gaan verdoen met dingen aandragen die je al lang geprobeerd hebt of je in de juiste richting kunnen helpen met 't werkend krijgen van iets.

Verder is 't niet de bedoeling je site te gaan 'spammen'. Je kunt je probleem prima uitleggen zonder daarvoor mensen 'naar je site te lokken' ;) Als je dan toch iets wil demonstreren doe dan even een screenshot of plaats een testcase (ontdaan van alle merknamen en andere irrelevante zaken voor je probleem).
Excuus hiervoor, dit was totaal niet de bedoeling om zo over te komen! Zal het voortaan in de gate houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:35:
[...]

Excuus hiervoor, dit was totaal niet de bedoeling om zo over te komen! Zal het voortaan in de gate houden.
Als je dan ook nog even wil opletten voor dubbelposten ;) Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thaicecube schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:07:

Ik ben door u geholpen! mijn dank is groot!
Pagina: 1