Toon posts:

3d Prophet II gts 64mb

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een 3D Prophet II MX in mijn pc'tje zitten en ik kan voor F550 een 3d Prophet II gts 64mb kopen. Mijn vraag is of dit écht merkbaar effect heeft met het spelen van spellen.
Processor = Athlon 800
geheugen = 256 MB

Kortom zou dit een goede aankoop zijn?

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Een GTS is in verhouding tot een mx zeker sneller. Vooral in hogere resoluties wordt dit verschil alleen nog maar hoger. Ligt er ook net aan of je tevreden bent met wat je nu hebt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Zou ik niet doen... Ik heb er geen ervaring mee, maar als je de benchmarks vergelijkt zie je nou niet echt een gigantische performance boost. Als ik jou was zou ik alvast doorsparen voor een nieuwe mobo + proc, of een van de volgende generatie vidkaarten (de radeon2, Gf3, volgend jaar de KyroIII)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Topicstarter
Maar vinden jullie de prijs wel redelijk? Hij heeft hem 2 maanden geleden gekocht...

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Nee, veelste duur ... nieuw is ie volgens mij zelfs nog goedkoper

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ow, das ook niet waar, maarja, voor 400 heb je ook wel een pro van een ander merk , Hercules vind ik nu wel errug duur met de GTS...., en Verschil is er toch bijna net tussen de GTSen als ze dezelfde features hebben..
Pagina: 1