Omdat mijn huidige laptop het heeft begeven ben ik opzoek naar een nieuwe. Ik heb een aantal modellen gezien maar twijfel heel erg tussen drie modellen. Mocht iemand een andere suggestie hebben is dit ook altijd welkom
Wat ga je met je laptop doen?
Over het algemeen huis tuin en keuken gebruikt. Daarnaast gebruik ik met grote regelmaat Lightroom en Photoshop. De laptop moet dan ook vooral geschikt zijn voor deze programmas.
Gamen die ik bijna nooit en als ik dat al doe dan is het een spel als Football Manager of een oude C&C.
Wat is je budget?
Plusminus 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik gebruik hem voornamelijk thuis. Alleen neem ik hem soms mee in mijn fototas als ik ergens heen ga. Omdat ik hem thuis ook vooral op de bank ga gebruiken is een kleiner model (geen 17") mijn voorkeur. Als de Accu zo'n anderhalf uur met zware programma's meegaat ben ik al tevreden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk voorkeur heb ik niet. Wel heb ik drie modellen waar ik tussen twijfel op dit moment.
pricewatch: HP Envy x360 13-ag0590nd
pricewatch: MSI PS42 8M-208NL
pricewatch: Xiaomi Mi Notebook Pro
De vraag hierin is vooral of de videokaart een voordeel is voor mij en of jullie anders voor de AMD met 16gb RAM of Intel met 8gb RAM zouden kiezen.
Wat ga je met je laptop doen?
Over het algemeen huis tuin en keuken gebruikt. Daarnaast gebruik ik met grote regelmaat Lightroom en Photoshop. De laptop moet dan ook vooral geschikt zijn voor deze programmas.
Gamen die ik bijna nooit en als ik dat al doe dan is het een spel als Football Manager of een oude C&C.
Wat is je budget?
Plusminus 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik gebruik hem voornamelijk thuis. Alleen neem ik hem soms mee in mijn fototas als ik ergens heen ga. Omdat ik hem thuis ook vooral op de bank ga gebruiken is een kleiner model (geen 17") mijn voorkeur. Als de Accu zo'n anderhalf uur met zware programma's meegaat ben ik al tevreden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk voorkeur heb ik niet. Wel heb ik drie modellen waar ik tussen twijfel op dit moment.
pricewatch: HP Envy x360 13-ag0590nd
pricewatch: MSI PS42 8M-208NL
pricewatch: Xiaomi Mi Notebook Pro
De vraag hierin is vooral of de videokaart een voordeel is voor mij en of jullie anders voor de AMD met 16gb RAM of Intel met 8gb RAM zouden kiezen.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen