Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke game laptop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me dus af of er ergens een gaming laptop is die spelletjes kan spelen
(csgo,call of duty, arma 3)

Mijn prijsklasse:
500-700 euro

Ik wil het gebruiken voor school en om goed te kunnen gamen. Ik ben bereid om hem in de toekomst up te graden maar voor nu nog geen nut voor een ssd (tenzij inbegrepen)

4gb of 8gb ram maakt ook niet uit

Liefst een GeForce 1050Ti/1050/950M

Liefst met een 7th of 8th gen intel i series proccesor

6th gen niet lager dan de i5

Ik hoop dat ik het duidelijk heb opgeschreven

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2019 22:45 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-01-2019 22:49)

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
In de pricewatch is geen laptop te vinden met een 1050ti onder de 800 e
Een 1050 vanaf 750

Dus misschien een andere grafische kaart uitzoeken.

Pubg is wel echt een veel eisend spel op de grafische kaart. Een 1050 speelt pubg (denk ik) op medium settings.

Ten aanzien van een processor, ram en opslag. Je zult wel een beetje een gebalanceerde configuratie willen. Het heeft immers geen zin om een hele goede grafische kaart te koppelen aan een slecht processor want dan kan dat je bottleneck worden.of te weinig ram hebben voor een spel.

Wil je per se een laptop?
In de best bij staat een game pc build voor 500e.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2019

[ Voor 21% gewijzigd door frankyfn126 op 13-01-2019 22:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• frankyfn126
In de pricewatch is geen laptop te vinden met een 1050ti onder de 800 e
Een 1050 vanaf 750

Dus misschien een andere grafische kaart uitzoeken.

Pubg is wel echt een veel eisend spel op de grafische kaart. Een 1050 speelt pubg (denk ik) op medium settings.

Ten aanzien van een processor, ram en opslag. Je zult wel een beetje een gebalanceerde configuratie willen. Het heeft immers geen zin om een hele goede grafische kaart te koppelen aan een slecht processor want dan kan dat je bottleneck worden.of te weinig ram hebben voor een spel.

Wil je per se een laptop?
In de best bij staat een game pc build voor 500e.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2019

[ Voor 21% gewijzigd door frankyfn126 op 13-01-2019 22:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zou graag een laptop willen i.v.m school maar een GeForce 950M is ook wel goed

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie👍🏽

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39
Ga je gamen op school? Zo niet, kan je, je afvragen wat je precies er mee gaat doen. Als alles bijvoorbeeld neerkomt op browsen en wat tekstverwerking, kan je naar die Game PC kijken voor thuis (ook makkelijker voor upgraden in de toekomst) en voor een Chromebook voor school (ook niet zo zwaar en toch vlot). Goedkope Chromebooks zitten net boven de 250 en daardoor komt het totaal wel heel ruim boven de 700, (als je de best buy desktop game pc build pakt), maar misschien is tweedehands wel een optie voor de Chromebook en de PC?

Strava & Untappd - Do not combine!

Verwijderd

Topicstarter
Het is voor beiden maar ik heb thuis als een game pc een i5 6400 met een GeForce 1050ti windforce 4gb maar ik wil graag ook mijn computer ook makkelijk mee nemen als ik naar vrienden ga

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39
Gaming laptops zijn een stukje duurder dan. Je kan via de Pricewatch zoeken, dan kom je voor de 950M op een beginprijs van 650 euro. Voor 100 euro meer komt je op een laptop met een 1050, en wat gaming resultaten betreft is die toch echt wel een stuk beter. Je kan ook altijd kijken bij Vraag en Aanbod op tweakers of er iemand een model met een 1050 te koop heeft staan onder die 700 euro. Ook kan je nog kijken naar een model met een MX150, maar hiervan weet ik de prestaties niet goed genoeg om te zeggen dat deze met pubg en dat soort spellen overweg kan.

Zelf ben ik overigens nooit een groot fan geweest van gamen op een laptop. Niet alleen vanwege de prestaties (in verhouding tot desktop), maar ook vanwege het toetsenbord wat er op zit. Ik had vroeger (lees een 10 jaar terug) ook een gaming laptop, maar uiteindelijk eindigde ik toch altijd gewoon thuis achter de PC. Of vrienden hadden te weinig ruimte om mijn laptop inclusief het losse toetsenbord en muis neer te zetten, óf het liep toch niet zo soepel als thuis. Tijden veranderen, dus misschien dat het nu heel anders is.

Strava & Untappd - Do not combine!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 20:05

Tahref

God bless you

https://www.bol.com/nl/p/...81ahNJVw_0.2.ProductTitle

Ik kan je echter wel vertellen dat het scherm teleurstellend is. (tn scherm) Deze zou je later nog wel kunnen opgraden als je er een beetje verstand van heb. Er zullen nog wel meer min punten zijn maar dan moet je even op youtube of google naar reviews gaan zoeken.

• frankyfn126
pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH

i5 8300H, gtx1050, 8gb ram, ssd
704 euro

ik heb niet de video review op bol.com bekeken maar lijkt mij dat deze een goede indruk geeft van de laptop.
Een lenovo ideapad zijnde (in deze prijsklasse) kan ik wel een paar zwakkere punten bedenken (eigen ervaring andere ideapad):
-behuizing: rond het scherm zal niet erg sterk zijn (kunstof met wat flex), sommige ideapads hebben rond het toetsenbord ook flex :(
-touchpad zal niet super zijn (maar als gamer gebruik je toch een losse muis)

Ik heb deze laptop al vaker langs zien komen (ook in andere forum topics). De prijs en beschikbaarheid kunnen nogal verschillen.

Edit: typo's

[ Voor 70% gewijzigd door frankyfn126 op 15-01-2019 16:42 ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
frankyfn126 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:29:
pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH

i5 8300H, gtx1050, 8gb ram, ssd
704 euro

ik heb niet de video review op bol.com bekeken maar lijkt mij dat deze een goede indruk geeft van de laptop.
Een lenovo ideapad zijnde (in deze prijsklasse) kan ik wel een paar zwakkere punten bedenken (eigen ervaring andere ideapd):
-behuzing: rond het scherm zal niet erg sterk zijn (kunstof met wat flex), sommige ideapads hebben rond het toetsenbord ook flex :(
-touchpad zal niet super zijn (maar als gamer gebruik je toch een losse muis)

Ik heb deze laptop al vaker langs zien komen (ook in andere forum topics). De prijs en beschikbaarheid kunnen nogal verschillen,
En helaas een minder TN paneel ipv IPS paneel. Verder overigens inderdaad goede prijs-kwaliteit.

• frankyfn126
Kasj schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 16:09:
[...]

En helaas een minder TN paneel ipv IPS paneel. Verder overigens inderdaad goede prijs-kwaliteit.
Je zult ergens op moeten besparen :P

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat voor school hebben we het over? Hoe lang moet de accu meekunnen (traditioneel hét zwaktepunt van gamelaptops)? Develop je ook? Heb je hem elke les open?

Ik heb, persoonjlijk, zeker in het budget van TS, nog nooit een laptop gezien die én een goede gamelaptop is (gezien de wensen van de TS zal het sowieso niet een goede gamelaptop zijn tenzij TS met low/mid blij is in sub-1080p); én een goede schoollaptop.

• SpecOpsWookie
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-10 10:57
Ik denk dat je met het budget wat je aangeeft net de plank misslaat aangezien de beginnende 'game' laptops rond 800-850 euro beginnen.

Als je je budget toch zou kunnen aanpassen is dit misschien een optie voor je:

https://www.laptopplus.nl/producten/15ej85

Hier zit goede hardware in en daarnaast heb je ook een mooie full hd IPS paneel.

Heb zelf ook een laptop van hetzelfde merk (is van Clevo) en ik kan je vertellen dat in mijn laptop betere koeling en aanpasmogelijkheden zitten dan bij een 'premium' merk zoals ASUS of MSI van hetzelfde prijs categorie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat medion een Lidl merk is en dat het een slechte kwaliteit computer is is dat waar?

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 22:51:
Ik heb gehoord dat medion een Lidl merk is en dat het een slechte kwaliteit computer is is dat waar?
Medion is niet meer zo slecht als het geweest is. Garantie is is zelfs redelijk goed. Medion wordt vooral bij de aldi gekocht. Soms erg leuke aanbiedingen, maar soms ook totaal niet. Het is niet slecht, maar ook niet geweldig :)

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:11

Nutellaah

Bits N Sites

Wat betreft het spelen van PUBG op een laptop:
Een 1050 is echt te weinig. Eén van mijn vrienden heeft de Dell XPS 9570 met een GeForce GTX 1050Ti en speelt PUBG op alles low en haalt zo'n 40 - 60 fps, dus net te doen.
Ga je spelen met een laptop met een 1050 (ik heb net de HP Elitebook 1050 G1 getest met een GeForce GTX 1050 en een Intel Core i7-8750H 8750H CPU) en daar haal ik alles op low 30-40 fps, nauwelijks speelbaar...

[ Voor 3% gewijzigd door Nutellaah op 17-01-2019 08:54 ]

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Pagina: 1