Opzoek naar een dun iPhone XS Max hoesje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajp00
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik ben opzoek naar een hoesje voor mijn XS Max. Ik heb bij de aankoop van het toestel een 'Apple Silicone case' aangeschaft. Ik ben hier echter niet tevreden over. Het hoesje slijt snel, trekt veel stof aan en blijft alleen maar in je zak hangen.

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw hoesje. Geen silicone, aangezien daar alleen maar stof aan blijft zitten. Ik heb ook liever een wat dunner hoesje dan die van Apple en erg minimalistisch.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:50

sjaool

Every life should have 9 cats

TPU is het toverwoord als je op zoek bent naar een dun hoesje dat geen stof aantrekt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ajp00 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:27:
Ik ben opzoek naar een hoesje voor mijn XS Max. Ik heb bij de aankoop van het toestel een 'Apple Silicone case' aangeschaft. Ik ben hier echter niet tevreden over. Het hoesje slijt snel, trekt veel stof aan en blijft alleen maar in je zak hangen.

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw hoesje. Geen silicone, aangezien daar alleen maar stof aan blijft zitten. Ik heb ook liever een wat dunner hoesje dan die van Apple en erg minimalistisch.
Zelf heb ik enkel ervaring met de Apple Leather Case voor mijn XS. Ik heb wel goede verhalen gehoord over de Caudabe Sheath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ajp00
Dank jullie wel. Ik ben terecht gekomen bij de leren variant van de Totallee cases. Heb gehoord dat deze erg fijn zijn. Vooral als je dezelfde wensen als mij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die van Caudabe maakte krassen op m’n 8. ;(

Leren hoesjes zijn idd vaak mooi. :) Als je ze goed verzorgd tenminste. Absorberen ook veel van een klap, heb altijd ‘t idee dat die een stuk beter beschermen. Als ze van redelijke kwaliteit zijn dan. :P Hier een paar via CB gehad die helaas nogal matig waren. Een écht mooi lederen hoesje vinden is lastig. Die grote plastic/siliconen rand om die van Totallee heen is ook echt doodzonde. ;( Ben benieuwd of ze alsnog bevallen. :)

Zelf ben ik maar weer over op geen hoesje. Screenprotector op het display, op de achterkant en op de cameralens (incl. extra alu dop er omheen). Zoveel fijner! En de RVS-zijkant van de X(s) lijkt erg goed bestand tegen krassen. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 08:50
Op Aliexpress zijn er best veel thin cases te vinden voor een zacht prijsje. Zelf gebruik ik deze: https://nl.aliexpress.com...7839e&transAbTest=ae803_5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:55
@Ajp00 Heb je de Leather versie van de Apple case overwogen? Ik heb die bij mijn 8 en dat is best een goed ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 07:39
Molukker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:52:
Op Aliexpress zijn er best veel thin cases te vinden voor een zacht prijsje. Zelf gebruik ik deze: https://nl.aliexpress.com...7839e&transAbTest=ae803_5
Yes deze wilde ik ook aanraden, ik heb meerdere Baseus cases gehad, bevallen goed, heb ook de standaard Apple siliconen, maar die vind ik veeeeel te dik en stug (Iphone X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ajp00
jeroen3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:17:
@Ajp00 Heb je de Leather versie van de Apple case overwogen? Ik heb die bij mijn 8 en dat is best een goed ding.
Ja die heb ik overwogen. Een wat dunner hoesje bevalt mij echter beter. En heb ook gehoord dat ook de lederen hoesjes van Apple erg snel slijten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ajp00 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 21:27:

[iPhone XS & XS Max] bescherming / screenprotectors

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:48
https://mnmlcase.com/coll...se?variant=12474892681295

Zelf zeer tevreden met dit minimalistische hoesjes merk. ( lg g6 ) Alsof je geen hoesje hebt. :)

Website doet vermoeden dat hij uit amerika komt. Mijnes is echter verstuurd uit HongKong.
Pagina: 1