Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voltage mod DFI

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-11 09:59
Heeft iemand al wel eens een voltage mod uitgevoerd op een DFI AK76-SN ??

Of weet iemand welke voltage regulator erop zit ??

Ik wil mijn voltage verhogen naar 2.0-2.1V, en heb wel een site gevonden met voltage mods, maar niet voor mijn DFI :( (volgende keer toch maar weer een MSI, Abit of Asus mobo nemen)
De site beschrijft een algemene voltage mod voor een aantal voltage regulators, dus als mijn DFI ook zo'n voltage regulator heeft, ben ik ook gered.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

Dan zoek je de voltage regulator toch op het board?

Ik heb trouwens een probleem met hetzelfde board. Ik kan in Windows niet shutdownen of restarten. Als ik dat doe blijft ie na het afsluiten van Windows op een lege desktop staan en hoor ik mijn schijven elke keer uit en weer aangaan.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-11 09:59
Op maandag 23 juli 2001 11:44 schreef Shuriken het volgende:
Dan zoek je de voltage regulator toch op het board?
Just to be sure. Er zijn veel verschillende soorten voltage regulators met ieder een compleet andere pinbezetting. Het was nog niet de bedoeling om dit mobo gelijk op de schroothoop te gooien.
Maar volgens mij is dit mobo idd dusdanig weinig verkocht dat nog niemand er een voltage mod mee heeft uitgevoerd....
Ik heb trouwens een probleem met hetzelfde board. Ik kan in Windows niet shutdownen of restarten. Als ik dat doe blijft ie na het afsluiten van Windows op een lege desktop staan en hoor ik mijn schijven elke keer uit en weer aangaan.
Ik heb er geen problemen mee. Wel natuurlijk OS vers geinstalleerd na het plaatsen van het mobo en gelijk de VIA drivers erop....

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:34
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/my.php?image=voltagetabel3jd.jpg%5D%5BIMG%5Dhttp://img93.imageshack.us/img93/4635/voltagetabel3jd.th.jpg%5B/IMG%5D%5B/URL%5D

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als je een topic van 5 jaar odu schopt, zorg dan op z'n minst dat de plaatjes werken :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/4635/voltagetabel3jd.jpg

Zo dus O-)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:20
Toch wel een redelijk oude koe :)

tiesum: let de volgende keer even beter op voordat je zo'n oud topic redelijk nutteloos omhoog trapt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.