Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dan zoek je de voltage regulator toch op het board?
Ik heb trouwens een probleem met hetzelfde board. Ik kan in Windows niet shutdownen of restarten. Als ik dat doe blijft ie na het afsluiten van Windows op een lege desktop staan en hoor ik mijn schijven elke keer uit en weer aangaan.
Ik heb trouwens een probleem met hetzelfde board. Ik kan in Windows niet shutdownen of restarten. Als ik dat doe blijft ie na het afsluiten van Windows op een lege desktop staan en hoor ik mijn schijven elke keer uit en weer aangaan.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Just to be sure. Er zijn veel verschillende soorten voltage regulators met ieder een compleet andere pinbezetting. Het was nog niet de bedoeling om dit mobo gelijk op de schroothoop te gooien.Op maandag 23 juli 2001 11:44 schreef Shuriken het volgende:
Dan zoek je de voltage regulator toch op het board?
Maar volgens mij is dit mobo idd dusdanig weinig verkocht dat nog niemand er een voltage mod mee heeft uitgevoerd....
Ik heb er geen problemen mee. Wel natuurlijk OS vers geinstalleerd na het plaatsen van het mobo en gelijk de VIA drivers erop....Ik heb trouwens een probleem met hetzelfde board. Ik kan in Windows niet shutdownen of restarten. Als ik dat doe blijft ie na het afsluiten van Windows op een lege desktop staan en hoor ik mijn schijven elke keer uit en weer aangaan.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Als je een topic van 5 jaar odu schopt, zorg dan op z'n minst dat de plaatjes werken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Toch wel een redelijk oude koe 
tiesum: let de volgende keer even beter op voordat je zo'n oud topic redelijk nutteloos omhoog trapt
tiesum: let de volgende keer even beter op voordat je zo'n oud topic redelijk nutteloos omhoog trapt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()