Toon posts:

Zendt mijn windows10 laptop zelf een open netwerk uit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn Windows (10) laptop naar de beschikbare wifi-netwerken kijk, dan zie ik onderaan de lijst altijd een (open) netwerk staan die op volle sterkte is. Alsof de betreffende router bijna in mijn woonkamer staat. Met telefoons (getest met Apple en Android) zie ik dit netwerk niet, maar met een andere vergelijkbare Windows (10) laptop weer wel. Kan het zijn dat Windows een eigen intern apparaat of proces (onterecht) aanmerkt als open netwerk?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2019 11:28 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-01-2019 20:02)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een laptop en een netwerk. Heeft dat netwerk een naam? Wat gebeurt er als je ermee verbindt? Is het niet een "bridge" netwerk op je eigen laptop?

Als het zo sterk uitzendt, zien de buren dat netwerk dan ook? Kunnen ze ermee verbinden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een laptop en een netwerk. Heeft dat netwerk een naam? Wat gebeurt er als je ermee verbindt? Is het niet een "bridge" netwerk op je eigen laptop?

Als het zo sterk uitzendt, zien de buren dat netwerk dan ook? Kunnen ze ermee verbinden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost. Het is waarschijnlijk de Google Chromecast van de buren en het netwerk bleek ook wel degelijk zichtbaar te zijn op andere apparaten. Ik heb gewoon niet goed gekeken |:(

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2019 20:03 ]