volledigheid en betrouwbaarheid pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maiwufsiorn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-06 14:08
Een vriendin vroeg me om even mee te kijken met haar in haar zoektocht naar noice-canceling koptelefoons. Via tweakers kwam de keus uiteindelijk op de Bose QuietComfort 35 II. Op zoek naar de laagste prijs kwam ik op via tweakers pricewatch op € 516,99 bij bol.com. Dat leek me erg veel. Vandaar dat ik vervolgens even keek op kieskeurig.nl. Daar kwam ik uit op € 359. Dat is al een besparing van € 157,99 in een paar minuten. Ik besloot om ook maar even te kijken bij vergelijk.nl. Daar kwam ik uit op een prijs van € 299. Dat is een besparing van € 217,99! 8)7 En dat niet bij een of andere obscure winkel, maar een grote webwinkel. Ik vraag me af hoe deze prijzen op pricewatch tot stand komen, en of er niet iets aan gedaan kan worden om deze iets betrouwbaarder te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zonder te pretenderen dat dit een volledig antwoord is; in hoofdzaak komen de prijzen van de winkels zélf in de PW. Ik zie de "II" wel staan voor 319? De "non-II" zie ik idd voor 516 staan. Kijk je dus wel goed?
https://tweakers.net/pric...word=Bose+quietcomfort+35

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 13-01-2019 17:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
@RobIII je hebt gelijk hoor, ik denk dat er verkeerd gekeken is. De prijzen kloppen zover ik kan zien :)
Ik vraag me af hoe deze prijzen op pricewatch tot stand komen, en of er niet iets aan gedaan kan worden om deze iets betrouwbaarder te maken?
Producten worden altijd automatisch toegevoegd aan de hand van een EAN of SKU. Dit is niet iets wat wij handmatig doen en daarnaast worden prijzen regelmatig geüpdate. Er kan ook een reden zijn waarom een winkel een product niet in de Pricewatch toont. (beperkte voorraad, verkeerde koppeling of iets dergelijks)

“Do. Or do not. There is no try.”