Makita Assortiment

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 20:54
Hoi!

Je kunt overwegen om mij tijdelijk iets van rechten te geven om het Makita 18V assortiment met een strakke naming convention en eigenschappen vinkjes goed in te delen.

Ik zit net wat "verbeteringen" aan te dragen, maar ik krijg helemaal OCD stoornissen.

Laat me een avond op zijn minst even die boormachines recht trekken. Met allemaal juiste namen en indelingen.

Thanks
x

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
(nee ik werk er niet, ik heb toevallig zelf dit weekend een aantal producten gekocht van dit merk.. en vond T.net het minst nuttige van allemaal om gereedschap te zoeken. Eerlijk gezegd kun je het er net zo goed uithalen, want als koper kom je geen stap verder en ben je vooral niet voordelig uit als je via Tweakers zoekt)

Hoe word deze specificatie bepaald?
Als ik de specs wil aanpassen staat "accessoires" nergens aangevinkt of ingevuld.

Ik wil die best helemaal fixen want er klopt meer niet... maar hoe bepaal je deze onderstaand rood omcirkelde regel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/27bAxmwapVlxiwXFIA5cokmE/full.png

[ Voor 82% gewijzigd door World Citizen op 14-01-2019 21:15 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
3 Edits word wel veel...

Ook moeten we een lijn gaan trekken in de titel van het product. We hebben nu een wildgroei aan namen.
Er zijn wat uitvoeringen van een model met of zonder koffer/lader/accu.

Je krijgt dan
DFF481Z
DFF481ZJ
DFF481RTJ

Maar er is geen strakke lijn in de PW... dus in praktijk staat er soms
Makita DFF481Z
of
Makita DFF484Z (Zonder koffer, lader en accu)
of
Makita DFF484RTJ (incl koffer, lader, accu)
of
Makita DFF481RTJ (met Koffer, lader en accu)

Niks :D, helemaal niks is consistent.

Haal dan al die tussen haakjes dingen weg en zet alles bij product specificaties zodat je het kunt aanvinken bij het zoeken. Maar momenteel kun je bv niet aanvinken of er een koffer bij zit.

Ook moet je aanvinken "+1 extra accu" als er 2 accu's bij zitten.
Maak daar van "1 accu" en "2 accu's".
Anders lijkt het dat er sowieso bij alle uitvoeringen een accu zit.

Dit soort uitvoeringen in de dropdown "uitvoeringen" zetten is ook niet helemaal handig, tenzij je in het overzicht dan ook bij "prijs" iets ziet staan als "va 99.99 tot 236 euro" zodat je weet dat het om 1 machine gaat in verschillende combinaties, en niet iets als een andere adapter is.

Overigens is er ook een Makita slagschroevendraaier in de PW, en die hele categorie is er niet. Die zou ook toegevoegd moeten worden. (en je kunt overwegen om sub specs te maken voor modellen met en zonder klop functie. Anders krijg je Slagschroevendraaier en Slagklopschroevendraaier.... En dat helpt niemand :) )

[ Voor 8% gewijzigd door World Citizen op 14-01-2019 21:34 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Bedankt voor je berichten! Ik had gisteren willen reageren, maar het was een beetje druk.

We gaan bezoekers geen rechten of toegang geven tot onze systemen. Net als iedereen kun je verbeteringen alleen handmatig insturen via het formulier. :)

De bovenste specificatie wordt automatisch aangemaakt. Blijkbaar staat er 'achter de schermen' toch iets verkeerd waardoor er ''accessoires'' staat. We gaan kijken wat er fout gaat! :?

Elke content medewerker heeft diverse categorieën onder zijn beheer. Er zijn ook (extreem) minder populaire categorieën waar iedereen af en toe aan werkt. Dan wordt de naamgeving dus een probleem, omdat iedereen wat anders invult. Ik ga overleggen of dit geautomatiseerd kan worden, uiteraard aan de hand van de ingevulde specificaties, zodat namen altijd consistent zijn.

Naar mijn idee moet het altijd het volgende zijn:
Makita DFF481 (body)
Makita DFF481 (accu)
Makita DFF481 (accu + koffer)

De slagschroevendraaier hoort niet in de Pricewatch te staan, deze is waarschijnlijk per ongeluk toegevoegd met het idee dat het een boormachine is :P (is nu verwijderd)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Top dank voor je antwoord... en ik was niet van plan weg te gaan.. dus als je er 25 jaar over doet om te reageren lees ik het ook nog wel :D
BartvanOranje schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:22:

De bovenste specificatie wordt automatisch aangemaakt. Blijkbaar staat er 'achter de schermen' toch iets verkeerd waardoor er ''accessoires'' staat. We gaan kijken wat er fout gaat! :?
Check
Elke content medewerker heeft diverse categorieën onder zijn beheer. Er zijn ook (extreem) minder populaire categorieën waar iedereen af en toe aan werkt.
Hmm.. dit is jammer. Ik heb bij de Pricewatch juist altijd het gevoel gehad dat ik er in kon vertrouwen. Maar de gereedschap hoek is een halvegaartje. Wellicht geeft het niet de juiste uitstraling om dit "er een beetje bij te doen".

Mijn vader zocht een zaagtafel, en vol enthousiasme liet ik hem de PW zien... Dat duurde helaas maar 2 minuten want we konden er amper iets in vinden. Je voorziet ons nu in teleurstelling en dat breekt ook wat vertrouwen af aan de rest van de PW.
Dan wordt de naamgeving dus een probleem, omdat iedereen wat anders invult. Ik ga overleggen of dit geautomatiseerd kan worden, uiteraard aan de hand van de ingevulde specificaties, zodat namen altijd consistent zijn.

Naar mijn idee moet het altijd het volgende zijn:
Makita DFF481 (body)
Makita DFF481 (accu)
Makita DFF481 (accu + koffer)
Wat het word maakt mij niet uit. Ik zou zelf enkel model nummers in de namen zetten alle opties in vinkjes.
De slagschroevendraaier hoort niet in de Pricewatch te staan, deze is waarschijnlijk per ongeluk toegevoegd met het idee dat het een boormachine is :P (is nu verwijderd)
Huh :) Hoezo niet... Dit zijn juist perfecte producten voor Tweakers. Iedereen zou een slagschroevendraaier naast zijn schroefboor moeten hebben.

En het gaat er ook heel vreemd uit zien als er wel Sets verkocht worden met slagschroevendraaiers, maar dat je die niet los kunt vinden. Makita bied bijna altijd sets aan van Slagschroevendraaiers en Schroefboormachines. Dat is een standaard combinatie die alle fabrikanten aanbieden.

Ik zou ze juist wel toevoegen. Dikke plus voor die dingen.

Slagschroevendraaiers zijn ook een stuk nuttiger meestal dan een diamantboor die er nu wel tussen staat.

Dank voor je tijd!

FreeReef.nl

Pagina: 1