Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Bram34
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 05:26
Beste Tweakersgenoten

Mijn vraag
Deze is simpel, ik krijg om de 2 minuten een herinnering van de melding. Dus als ik een appje krijg, "pling" geluidje, 2 minuten later, "pling", 2 min later, "pling". 2 min later, pling. Zonder dat ik dus een nieuw appje krijg. Hier word ik dus helemaaaaaaal gek van.
Dit geldt voor alle meldingen die ik krijg, berichten, mail, etc

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nokia 7 Plus
Android 9 beveiligingsupdate dec 18

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan dus nergens in de instellingen vinden om het uit te zetten.
Er zijn twee plekken waar ik kan kiezen om herinneringen uit te zetten. Dat is bij de " niet storen" functie. Plus herinneringen voor "Noodmeldingen". Bij beide staan ze uit, echter mag dit net baten.
Nu kwam ik een topic tegen dat je dit bij toegankelijkheid kan uitzetten (Samsung S9). Helaas vind ik dit nergens terug bij mijn instellingen.
Wie o wie kan mij helpen? Wat zie ik over het hoofd?
Anders wordt het de telefoon op " niet storen" zetten. In principe ook wel lekker rustig O-)

Beste antwoord (via Bram34 op 13-01-2019 17:58)

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:30
Matszs schreef op zondag 13 januari 2019 @ 02:56:
Heb je dit met een enkele app of met meerdere? Lijkt mij namelijk niet een Android ding maar inderdaad zoals wimmel_1 zegt bij de app die het veroorzaakt.
Alle notificaties zegt ie.

Het zou toch onder accessibility moeten zitten. Iets als "notification reminder".
Edit: het kan ook een setting onder "ambient display" zijn.

Reinier wijzigde deze reactie 13-01-2019 06:47 (7%)

Alle reacties

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Misschien dat je 't beter uit kunt zetten bij de "bron"? Als jij bijvoorbeeld ergens aangegeven heb dat je voor alle topic updates en persoonlijke berichten een mailtje wilt ontvangen dan krijg je die mailtjes ook gewoon helemaal gratis..... Incl. de "ping" op je telefoon welke daar aan verbonden is.

wimmel_1 wijzigde deze reactie 12-01-2019 23:25 (3%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Bram34
Ik heb geen probleem met de meldingen. Ik heb een probleem dat ik om de 2 minuten daaraan herinnert wordt. Ik krijg dus geen nieuwe melding, maar wel het geluidje.

• Joramk
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20-02 18:22
Telefoon even aan-/uitzetten? Doet vaak wonderen, als je 't nog niet gedaan had.

• Bram34
Al gedaan, maakt niks uit. Ook al een volume < + uitknop.

• Matszs
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 11:41
Heb je dit met een enkele app of met meerdere? Lijkt mij namelijk niet een Android ding maar inderdaad zoals wimmel_1 zegt bij de app die het veroorzaakt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:30
Matszs schreef op zondag 13 januari 2019 @ 02:56:

Het zou toch onder accessibility moeten zitten. Iets als "notification reminder".

Reinier wijzigde deze reactie 13-01-2019 06:47 (7%)

• Bram34

Ik denk dat je een held ben!

Bij instellingen: weergave>"geavanceerd" uitklappen> inactief display
Daar staat een optie voor nieuwe meldingen. Die stond op periodiek, deze heb ik nu naar eenmalig gezet.
Deze middag weer heerlijk rustig :D

Ik weet niet of ambient display = inactief beeldscherm. Moest daarbij nog wel even duckduckgo'en, maar het resultaat is er niet minder om.

Desalniettemin mijn dank groot! _/-\o_
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True