ik ben van plan om een nieuwe game pc te kopen aangezien men oude het niet meer waard is voor een upgrade. Nu ik heb een zelf al een lijstje gemaakt maar ben niet zo zeker van de cpu cooler. Heb ik deze nu nodig in deze setup of misschien een andere?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
grotendeels gamen liefst op 1440p, als dit niet gaat op 1080p dan maar met hoge settings. voor de rest gewoon dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn lijstje hier is ong 1000 euro op de site waar ik onderdelen koop 1200 dus zoiets zou wel genoeg zijn.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?[b]
monitor van 1440p 60fps (later ga ik die vervangen), toetsenbord, muis en hoofdtelefoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat in een pc zit en de behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ja ik heb gehoord dat AMD beter geworden is dus ik geef deze een kans.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hetmag een stille pc zijn maar hoeft niet direct aangexien ik tog game met een hoofdtelefoon.
Ga je overklokken?
neen, heb er ook geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht jullie eerlijke mening. Tips en tricks zijn altijd welkom en als jullie iets zouden aanpassen of betere voorstellen hebben is dit ook altijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
grotendeels gamen liefst op 1440p, als dit niet gaat op 1080p dan maar met hoge settings. voor de rest gewoon dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn lijstje hier is ong 1000 euro op de site waar ik onderdelen koop 1200 dus zoiets zou wel genoeg zijn.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?[b]
monitor van 1440p 60fps (later ga ik die vervangen), toetsenbord, muis en hoofdtelefoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles wat in een pc zit en de behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ja ik heb gehoord dat AMD beter geworden is dus ik geef deze een kans.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hetmag een stille pc zijn maar hoeft niet direct aangexien ik tog game met een hoofdtelefoon.
Ga je overklokken?
neen, heb er ook geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht jullie eerlijke mening. Tips en tricks zijn altijd welkom en als jullie iets zouden aanpassen of betere voorstellen hebben is dit ook altijd welkom.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 328,90 | € 328,90 |
1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 233,55 | € 233,55 |
1 | Sharkoon Pure Steel RGB Zwart | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Cooler Master MasterLiquid ML280 RGB TR4 Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 152,75 | € 152,75 |
1 | Corsair VS550 (80Plus) | € 44,50 | € 44,50 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 72,- | € 72,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.016,60 |