Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Installatie OS X El Capitan op iMac geeft 'niet beschikbaar'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JdB24
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 13-01 22:51
Ik heb een IMac aangeschaft en de vorige eigenaar heeft zijn gegevens eraf gehaald. Tijdens de installatie van de nieuwe OS X 10.11 krijg ik bij het invoeren van de installatiecode de melding dat die tijdelijk niet beschikbaar is......wie o wie kan mij helpen ik ben echt een leek hierin 8)7
...

iMac 21.5 (late 2009)
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
JdB24 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:36:
...
Niets? Daar zou ik eerst maar eens iets aan gaan doen dan, want daar kom je niet ver mee. ;)
1x Google’en (al dan niet in het Engels) en tig resultaten met allerlei suggesties om te proberen...
Ga daar eerst eens mee aan de slag, laat ff weten wat je gedaan hebt en of er een oplossing tussen zat of niet.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:25

nelizmastr

Goed wies kapot

JdB24 schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:36:
Ik heb een IMac aangeschaft en de vorige eigenaar heeft zijn gegevens eraf gehaald. Tijdens de installatie van de nieuwe OS X 10.11 krijg ik bij het invoeren van de installatiecode de melding dat die tijdelijk niet beschikbaar is......wie o wie kan mij helpen ik ben echt een leek hierin 8)7
...

iMac 21.5 (late 2009)
...

...