Max Payne: Top of flop?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 370 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ik vindt die system specs alleen aan de behoorlijk zware kant. Optimal PIII 1000 Mhz met een 64! Mb Video kaart. Echt veel. Ik heb net een nieuwe computer, en het komt erop neer dat dat hele ding al benut kan worden door max payne.

Ik heb er verder geen problemen mee. Maar er zijn genoeg mensen die niet het geld hebben om bijvoorbeeld zo'n systeem als ik te kopen.

Verwijderd

hijs gewoon top!
Keb vanmiddag voor het eerst gespeelt, noga verslavend

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

volgens mij zijn die specs behoorlijk bloated
op een p3-500 en tnt2-ultra is het ook prima te spelen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Hij's top. Hij draait veel soepeler dan ik had gedacht, alleen op het einde toen die helikopter in close-up ging schieten en alles opblies ging mijn beeld een beetje haperen. Dit is dan met alle details op medium, textures + beeld op 32bit en resolutie 1280x1024 . Zowel mijn PC als mijn GF2 zijn niet overgeclockt.

Ik vond hem wel een beetje kort, gistermiddag al uitgespeeld :/

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Pfff... eindelijk maar toch. Als het goed is heb ik em vanavond. Zag alleen dat er een aantal *.r* ontbreken. :(

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03
Het spel is echt bruut, heb hem gister al ff gespeeld en is tot nu toe echt een topper...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Geachte heer M. DE RUITER,

Het bestelde artikel met het ordernummer xxxxx is naar u verzonden

Het naar u verzonden artikel is:

1 * Max Payne

Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door de PTT.
Het remboursementsbedrag is fl 87.45 inclusief fl 12.50 aan remboursementskosten.

Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn die artikelen op het moment niet voorradig
en worden zo spoedig mogelijk zonder meerkosten nagezonden.

We willen u vragen het door de postbode aangeboden pakket op beschadigingen te controleren en indien
dit het geval is dan de gehele bestelling te weigeren.
Wij zullen u dan opnieuw een onbeschadigde bestelling toezenden.

Met vriendelijke groet,

C D - E x p r e s s
morgen en het weekend lekker legaal fraggen! :)

blup

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
Top of Flop?
nou d'r tussenin....

TOP spel, goede gameplay enzo
FLOP de lengte :( na 3 daagjes al uitgespeeld... en de herspeelbaarheids factor is nou ook niet zooo hoog, ik ga 't vast nog wel eens spelen maar niet iets wat je dagelijks meer doet.... en das jammer.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 15:44 schreef Werkeend het volgende:

[..]

morgen en het weekend lekker legaal fraggen! :)
Je hebt dat in 2 topics geplaatst en zelfs een aparte topic voor gemaakt... don't u think u're going a little overboard now? We weten het nou wel weer... :o

Verwijderd

max speelt nog zelfs op een k6-2 550 met een geforceje met soepeltjes
800X600 16bit en med detail :)
ps..niet mijn hoofdsyseem@@@@@

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik draai hem hier op med, 800x600 32bits. FPS gaat voor alles :)
Keb een GHZ met 192 sdram en een GeForce.

Steam

Verwijderd

Topper dan top!

Wie dit een flop vindt is blind of gewoon debiel!

Ik verbaas me bij elke nieuwe episode weer over de hoeveelheid detail en sfeer.

Het enigste waar ik me aan gestoord heb is de level met al die satanische shit, dat sloeg nergens op en was overbodig.

Game of the year! ( Of the century IMO )

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 17:54 schreef T-LEE het volgende:
Topper dan top!

Wie dit een flop vindt is blind of gewoon debiel!

Ik verbaas me bij elke nieuwe episode weer over de hoeveelheid detail en sfeer.

Het enigste waar ik me aan gestoord heb is de level met al die satanische shit, dat sloeg nergens op en was overbodig.

Game of the year! ( Of the century IMO )
Een game waar je maar 20 uur over doet is direct al een flop. Maakt niet uit hoe goed de graphics, verhaal en de gameplay is. 20 uur is gewoon te kort! En aangezien het singleplayer only is de lol er dan ook wel af als je hem eenmaal hebt uitgespeeld.

Je hebt wel gelijk hoor, ik heb genoten van het spel (voor zolang het duurde). Alleen mods kunnen er nog voor zorgen dat deze game geen stof gaat opvangen.

Verwijderd

20 uur totale speeltijd is aardig normaal voor een singleplayer spel.
Het is zeker niet lang nee, maar ook niet te kort.
Kort is echt een uurtje of 5, maar 20 uur spelen is gewoon normaal.

4 uur zoals bijv Blue Shift, ja dat is een flop, maar 20 uur is normaal, maar niet overdadig nee.

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ds, ik ben het met je eens dat 20 uur spelen kort is maar een flop? Nee zou wil ik Max Payne niet noemen. Er zitten imho sublieme dingen in dit spel. En ik verwacht dat er snel mods uitgaan komen.

Daarnaast heb ik het idee dat de engine ook nog wel een keer opduikt ;). Ik noem het spel top met de kanttekening dat het errug jammer is dat het wat kort is (nou ja, niet voor mij, ik doe altijd lang over games :P).

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Precies, de mods gaan de herspeelbaarheid cker wel verlengen :9~

Verwijderd

Dit spel mist gewoon een aantal dingen.

- Je kan altijd maar 1 kant op.
- Er zitten geen puzzels in (behalve dan die ene puzzeltje waarbij je een paar deuren moest goed zetten zodat je er langs kon in die disco).

Voor dit spel hoef je echt niet je hersenen te gebruiken. Schieten, schieten en nog eens schieten en dan red je het wel. Half Life had tenminste puzzels waar je soms hopeloos vast zat. Dit mis ik echt in May Payne. Je word altijd gedwongen om 1 weg te volgen (behalve in die zogenaamde bijna-dood-ervaringen, maar dat stelt ook niks voor)

Dit spel had een topper kunnen zijn.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zeker een topper!
Lekkere sfeer, stoer verhaal en cool verteld.
De graphics zijn natuurlijk ook super.
Gewoon een topper dus :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Ik vind door dat knallen het spel nu enorm leuk. Nix moeilijk na denken... Gewoon pure rambo actie... :)
Alsik strategisch wil denken speel ik wel CS oid (slecht voorbeeld maar goed). Dit is gewoon lekker af reageren en you know what? Het speelt geweldig.. :)

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

stomme vraag misschien, maar heeft max payne wel MP support?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:43 schreef Dizzle het volgende:
stomme vraag misschien, maar heeft max payne wel MP support?
nee...

• MartNL
  • Laatst online: 19:07

MartNL

IK vind de graphics echt super en de gameplay ook. Alleen hij is een beetje te simpel.
Maar graphics WOUW... echt super..
Voor mij dus echt wel TOP B-)

• DynaMikeY
  • Laatst online: 06-02 23:08

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik ben vandaag met MP begonnen....om 20 uur heb ik mijn bad laten vollopen, en ging nog ff een stukkie spelen.

Intussen is het al na elven...zal es gaan checken of het water nog warm is :)

'Pizza delivery!'
'WHO THE HELL ARE YOU? I dun even know ya! Get the hell outta 'ere!'

Strakke humor btw :)

TOP dus :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42

spel is echt extreem vet. Kan de afgelopen paar dagen nix anders meer spelen :P
ik heb hem illegaal maar ik zit eraan te denken om hem te kopen, issie wel waard. Probleem is dat het zo'n kort spel is en dus na 1x uitspelen de lol er wel vanaf is.

maar nog steeds, wie Max Payne niet speelt of ooit zal spelen is het niet waard om gamer genoemd te worden. DIT SPEL RULEERT

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-02 15:15

johnwoo

3S-GTE

Het spel is vet, vooral het verhaal, en natuurlijk de graphics en het geluid. Ook erg strakke humor :) (Die opmerking over Microsoft :D )

Helaas heb je het allemaal wel gezien als je het eenmaal hebt uitgespeeld. Daarom zal ik hem zelf niet kopen... Er zijn wel hogere moeilijkheidsgraden, maar dat is toch meer van hetzelfde. Dit is zo'n spel dat wel errug vet is, maar je speelt het maar heel af en toe.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

top, graphics zijn vet controls zijn goed, en het verhaal is goed.
:)

39

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zou multiplayer als toevoeging kunnen komen?

[added]Oh ja: TOP!

• Moon
  • Laatst online: 21-09-2025
'k zit na 1,5 week in chapter 4... 8-)
Dit is echt hardcore gamen!
Nogmaals TOP

Verwijderd

Ik speel hem allang niet meer, nadat ik em had uitgespeeld na 15 uur :(

Ik wacht nu op mun nieuwe comp met een geforce 3 en dan zal ik hem wel weer overnieuw gaan spelen, kijken wat ik gemist heb :D

Het is trouwens een TOP spel, kan niet wachten tot er een nieuw verhaallijn uitkomt :9~

Verwijderd

't spelleke heeft een lekkere sfeer :)

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Ik vond dit spel geen geweldige feeling hebben die ik met spellen als half-life/NOLF wel had. dus ik zeg FLOP

Vond het gewoon afgezaagd worden op het laatst.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Yeah, en als je in zo'n lift zit en de luidspreker kapot schiet.. "thank you.. " :D
HUMOR

• DarkShadow
  • Laatst online: 13-02 15:11
super top, heb het al wel uit gespeeld nu nog hard boiled etc.
hopen dat er snel levelpacks en mods komen.
Het schijnt trouwens dat er wel een multiplayer code bijzit, maar dat die vanwege bullettime niet gebruikt word. Misschien leuk om counterstrike te porten naar deze engine :P

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 12:07
TOP!
alleen jammer dattie zo kort is..
maar mods kunnen dit probleem wel oplossen :)

- NAC Breda -

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
MP is helaas een single-player game. Over twee maanden weet niemand meer wat het is. ^_^

(Maar het is leuk voor zolang het duurt)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:14

duderuud

Sliden is koel

Pas besteld bij cd-express, nog niet echt de tijd gehad om het te spelen, uurtje of 2.

Ff wennen aan het gebruik van bullit-time, maar het is echt toppie!!

Motor-Forum.nl

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 06 augustus 2001 11:51 schreef Duderuud het volgende:

Pas besteld bij cd-express, nog niet echt de tijd gehad om het te spelen, uurtje of 2.

Ff wennen aan het gebruik van bullit-time, maar het is echt toppie!!
gelijk heb je, 't is heel goei concept, je zal het zeker graag spelen, maar altijd dezelfde situaties gaan ERG snel vervelen..
men had beter multiplayer ingebouwd, dan had het top geweest, nu geef'k het een flop.
(als je een spel maar een week speelt is het GEEN top, hoe leuk het die week ook was)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mensen die zeuren dat er geen multiplayer inzit. HOE de fok stel je je dat voor? ;)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Aan de ene kant vond ik het een mooi spel.

Maar hij was véél te snel uitgespeeld.
Verder hadden die twee wazige levels met die drank/drugs gedoe er wel uitgelaten mogen worden.

Gelukkig is er wel een editor bijgeleverd dus ik hoop dat er een hoop creatieve mensen aan de slag gaan en dat er net als bijvoorbeeld UT veel sites komen met nieuwe levels.

Zelf ben ik ook een poging aan het wagen met de editor maar het kost een hoop tijd en echt heel eenvoudig is het niet.

• Moon
  • Laatst online: 21-09-2025
Mensen die zeggen dat het spel te kort is...
Je hebt hier wel iets van 30 levels toch? :?

Blue Shift is pas kort!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:02

Copyman

Dode muis

Op maandag 06 augustus 2001 13:12 schreef Moon het volgende:
Mensen die zeggen dat het spel te kort is...
Je hebt hier wel iets van 30 levels toch? :?

Blue Shift is pas kort!
27 chapters ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 06 augustus 2001 12:19 schreef IceStorm het volgende:
Mensen die zeuren dat er geen multiplayer inzit. HOE de fok stel je je dat voor? ;)
cops tegen gansters?
alla http://users.pandora.be/crimecity/ bijvoorbeeld?
Hoeft niet perse met max payne in de hoofdrol te zijn die multiplayer he. Als het dezelfde looks maar gebruikt.

btw, die crimecity link zou voor operation flashpoint moeten zijn.. hopelijk is't geen hoax want die mod zie'k ECHT wel zitten!

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 13:36 schreef poohbeer het volgende:

[..]

cops tegen gansters?
Hoeft niet perse met max payne in de hoofdrol te zijn die multiplayer he. Als het dezelfde looks maar gebruikt.
en hoe wou je dat met die bullet time doen dan :?
dat wordt dan niet mogelijk...

en dan valt er een grote feature van het spel weg...

over top of flop:

TOP vind ik,

het is gewoon een kunstwerkje !

ik vergelijk het spel meer met een interactieve film,
als je een film 2 keer kijkt wordt ie ook minder leuk...

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 13:36 schreef poohbeer het volgende:

[..]

cops tegen gansters?

btw, die crimecity link zou voor operation flashpoint moeten zijn.. hopelijk is't geen hoax want die mod zie'k ECHT wel zitten!
yay, en third person in multiplayer.. YES, je kan de campers al zien zitten.. BTW, heb jij ooit een multiplayer game gezien in third person?

Die singleplayer is veels te eentonig. Yay, voor de 44ste keer een kamer inlopen en 5 mannetjes afknallen in slomo.. No thanks..

15 uur is echt te kort. Na een jaar zegt iedereen, Max Payne? Wat is dat?

FLOP dus..

Verwijderd

top, graphics rule, guns rule, verhaaltjes als strip rule, slow-motion ruled zeker.

dus zeker geen flop.

alleen jammer dat er geen multi-player is

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er wordt nu net gedaan alsof Multiplayer persé SlowMotion zou moeten hebben en zo niet ,dan is het geen Max Payne... Daar ben ik het dus niet mee eens.
De graphics en controls zijn onwijs goed en die zouden ook al bij kunnen dragen tot een mooie multiplayer ervaring.
Duke3D kan tenslotte ook in Multiplayer.

Levels zouden wel anders moeten, want die zijn nu nog te lineair.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:47

Ankh

|true

Op maandag 06 augustus 2001 14:14 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

en hoe wou je dat met die bullet time doen dan :?
dat wordt dan niet mogelijk...
waarom niet ? ken je het spel perfect dark ? op de N64 ??? dat eeft ook zo iets.. aleen dan geen bullettime maar het lijkt er wel op.. als je dicht bij iemand komt gaat er een trigger af.. (dus dat is dan op bullettime drukken) snappie? :+

btw ja ooit duke nukem gezien/gespeeld.. op de n64 daar kan het. is ebst wel simpell hoor

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Pagina: 1 2 Laatste