Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• ApocalypsjeNL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:33
Hallo mede-tweakers

Ik sta voor de moeilijke keuze om een nieuwe setup samen te stellen, echter vraag ik me af of mijn gekozen combinatie van cpu, ram en moederbord gaat werken. Het betreft deze producten:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 328,90€ 328,90
1Asus ROG Strix X470-F GAMING€ 193,-€ 193,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16W€ 138,-€ 138,-

Op de QVL van Asus ontbreekt het bovenstaande model, vandaag mijn vraag. Hopelijk weet een van jullie een antwoord op mijn vraag :D,

Mvg,
ApocalypsjeNL

Beste antwoord (via ApocalypsjeNL op 12-01-2019 22:52)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ApocalypsjeNL schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:45:
Maar dan nog steeds blijft mijn vraag bestaan, gaat mijn gekozen ram werken op de aangegeven snelheiden (3200mhz) op dat moederbord?
https://www.asus.com/nl/M.../ROG-STRIX-B450-F-GAMING/
RAM wel in bankje 2 en 4 drukken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

• popie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:32
Hier met mijn asus B450 bord en de 2700x werkt het wel prima met dat geheugen. geen problemen ermee. ram snelheid staat hier wel op 2933. verder niet echt mee aan het knoeien geweest.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@ApocalypsjeNL waarom dat dure moederbord ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ApocalypsjeNL
De voornamelijke reden dat ik voor een Asus moederbord gekozen heb is dat ik er goede ervaringen mee heb uit het verleden en dat ik er AuraSync mee kan gebruiken. Dit specifieke moederbord is gekozen omdat die bij hardware.info goed uit de test kwam. Is de pricewatch: Asus PRIME X470-PRO een betere keuze?

Mvg,
ApocalypsjeNL

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@ApocalypsjeNL het is je eigen geld X470 is niet gelijk nodig voor een X cpu. neem aan dat je deze niet gaat overklokken ?

• ApocalypsjeNL
Hackus schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:06:
@ApocalypsjeNL het is je eigen geld X470 is niet gelijk nodig voor een X cpu. neem aan dat je deze niet gaat overklokken ?
Ik wou de CPU niet zelf overclocken, maar ik wou wel Precision Boost gebruiken. Ik heb net even wat verdere research gedaan (whoeps 8)7) en dan zie ik dat pricewatch: Asus ROG Strix B450-E Gaming de B450 variant is van het bovenstaande moederbord. Is dit een 'betere' keuze dan?

Mvg,
ApocalypsjeNL

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:44

• ApocalypsjeNL
Oh whoeps 8)7, bedankt voor het verbeteren

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

scheelt je 8 tientjes

;)

• ApocalypsjeNL
Maar dan nog steeds blijft mijn vraag bestaan, gaat mijn gekozen ram werken op de aangegeven snelheiden (3200mhz) op dat moederbord?

Acties:
  • Beste antwoord

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ApocalypsjeNL schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:45:
https://www.asus.com/nl/M.../ROG-STRIX-B450-F-GAMING/
RAM wel in bankje 2 en 4 drukken

• ApocalypsjeNL
Bedankt!
Pagina: 1