Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Na wat research, hoor ik aan alle kanten dat IBM heel stil zou zijn. Is dit soms heel erg veranderd in 2 jaar (zo oud is mijn IBM). Kan me haast niet voorstellen. Ik heb ook een artikel gelezen over de nieuwe barracuda van seagate die echt berestil schijnnt te zijn. Wat is jullie bevindingen met die drive.
Ik heb ipv. een IBM ratelbak (een DPTA van 20 Gb, 7200 rpm) een Maxtor DiamondMax 60+ gekocht van 30 Gb en die is redelijk stil. Ben er erg tevreden over en bovendien een no-nonsense garantieprocedure, in tegenstelling tot IBM.
ik heb zo'n 60GXP schijfje van ibm (40GB) Die is echt fluisterstil en BLOEDJESNEL.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Welke Barracuda? Er zijn er nogal wat.Op maandag 23 juli 2001 11:16 schreef cramwinckel het volgende:
Ik heb ook een artikel gelezen over de nieuwe barracuda van seagate die echt berestil schijnnt te zijn. Wat is jullie bevindingen met die drive.
De barracuda IV :Op maandag 23 juli 2001 11:21 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
[..]
Welke Barracuda? Er zijn er nogal wat.
http://www.tweakers.net/nieuws/17390?highlight=barracuda
Verwijderd
Hou eens op met kreten spuiten.Op maandag 23 juli 2001 11:26 schreef Techwarrior het volgende:
Western digital BB serie.
Barracuda IV, Geen ervaring mee. Bedenk dat alle schijffabrikanten op dit moment erg focussen op stil. Volgens de pressrelease schijnt het ding echter knap onhoorbaar te moeten zijn.
Pagina: 1