Stille en goed HD?

Pagina: 1
Acties:

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-03 23:35

Dr C

met C en CK

Topicstarter
Aangezien mijn HD (een IBM 7200rpm) naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken ben ik nu op zoek naar een nieuwe. Voorwaarde is wel dat ie een beetje stil moet zijn, aangezien mijn IBM een irritante ratelbak was. Weet iemand een goede en stille HD? En is het verschil tussen een 5400rpm en 7200rpm drive echt dramatisch?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Doe eerst eens een Search. Deze vraag komt dagelijks :(

• Dr C

Dr C

met C en CK

Topicstarter
Na wat research, hoor ik aan alle kanten dat IBM heel stil zou zijn. Is dit soms heel erg veranderd in 2 jaar (zo oud is mijn IBM). Kan me haast niet voorstellen. Ik heb ook een artikel gelezen over de nieuwe barracuda van seagate die echt berestil schijnnt te zijn. Wat is jullie bevindingen met die drive.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:35
Ik heb ipv. een IBM ratelbak (een DPTA van 20 Gb, 7200 rpm) een Maxtor DiamondMax 60+ gekocht van 30 Gb en die is redelijk stil. Ben er erg tevreden over en bovendien een no-nonsense garantieprocedure, in tegenstelling tot IBM.

• xipetotec
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11-2021

xipetotec

Life exists in spite of me.

ik heb zo'n 60GXP schijfje van ibm (40GB) Die is echt fluisterstil en BLOEDJESNEL.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 11:16 schreef cramwinckel het volgende:
Ik heb ook een artikel gelezen over de nieuwe barracuda van seagate die echt berestil schijnnt te zijn. Wat is jullie bevindingen met die drive.
Welke Barracuda? Er zijn er nogal wat. |:(

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 18:49
SEARCH!!! meteen dik slot erop.

• Dr C

Dr C

met C en CK

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 11:21 schreef Dirk_Hendrik het volgende:

[..]

Welke Barracuda? Er zijn er nogal wat. |:(
De barracuda IV :
http://www.tweakers.net/nieuws/17390?highlight=barracuda

Verwijderd

Western digital BB serie.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 11:26 schreef Techwarrior het volgende:
Western digital BB serie.
Hou eens op met kreten spuiten.

Barracuda IV, Geen ervaring mee. Bedenk dat alle schijffabrikanten op dit moment erg focussen op stil. Volgens de pressrelease schijnt het ding echter knap onhoorbaar te moeten zijn.

Verwijderd

Ik heb een IBM U2W-SCSI HD / 10.000 rpm.
Een hele stille en snelle HD.
Pagina: 1