Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Als ze nu eens een Final uitbrachten, daar heb ik meer aan...
Tot nu toe heb ik geen enkel probleem met de laatste (beta) BIOSen...
BTW versie 1005A was final...
BTW versie 1005A was final...
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Dit bios is er al een tijdje, maar ik heb hem niet stabiel kunnen krijgen
op onderstaand forum is meer te lezen over A7V's en A7V133
http://www.qualityhosts.com/a7vtroubleshooting/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
dit forum hoort bij de volgende site:
www.a7vtroubleshooting.com
p.s. Het forum daar is niet gehost op een supercomputer zoals GoT, oftwel langzaam
op onderstaand forum is meer te lezen over A7V's en A7V133
http://www.qualityhosts.com/a7vtroubleshooting/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
dit forum hoort bij de volgende site:
www.a7vtroubleshooting.com
p.s. Het forum daar is niet gehost op een supercomputer zoals GoT, oftwel langzaam
Ik heb als ik de originele bios niet draai dat m'n pc steeds vastloopt. Daarom gebruik ik momenteel geen updates.
Is dit ondertussen al opgelost?
Is dit ondertussen al opgelost?
Heel raar dat jullie hier problemen mee hebben. Alle BIOSen werken bij mij onder Win2K perfect zonder rare verschijnselen of vastlopers.
Die A7V133 plank met TB1.33@1.4/266 onder 2K van mij is NIET onstabiel te krijgen
(erg ok als er ook nog eens een wat 'lastige' Pinnacle DV500 kaart inzit) !!!
Die A7V133 plank met TB1.33@1.4/266 onder 2K van mij is NIET onstabiel te krijgen
Misschien een rare vraag, maar als alles zo perfect draait bij jou, waarom probeer je dan bèta-BIOS'en uitOp maandag 23 juli 2001 14:53 schreef fv het volgende:
Heel raar dat jullie hier problemen mee hebben. Alle BIOSen werken bij mij onder Win2K perfect zonder rare verschijnselen of vastlopers.
Kijk ik vind alles best hoor, maar bèta-BIOS'en zijn volgens mij voor mensen met serieuze problemen, of mensen die ècht niets te doen hebben.
Waarom NIET uitproberen? Asus zal ze ook niet voor niets uitbrengen. Ze zullen toch steeds kleine verbeteringen maken in hun BIOSen. Waarom zouden ze anders de moeite nemen om hier werk in te steken (die programmeurs zijn al duur genoeg
)
PS: Ik heb genoeg te doen, maar het even flashen van je BIOS kost nog geen 2 minuten (het rebooten duurt nog langer dan flashen
)
PS: Ik heb genoeg te doen, maar het even flashen van je BIOS kost nog geen 2 minuten (het rebooten duurt nog langer dan flashen
Ik bedoel het verder niet persoonlijk ofzo, maar als je weet wat voor corrupte BIOS'en ze op de ASUS website zetten als FINAL (al 2 keer gebeurt voor A7V, dus wie weet hoe vaak in totaal), dat zegt genoeg over wat voor bagger die bèta's wel niet kunnen zijn.
Ik bedoelde alleen maar, als het perfect draait kan je ook w88 op de FINAL (en dan nog een extra dag
). Over dat tijd te veel, daarmee doelde ik op de tijd die je nodig hebt als je MB niet meer werkt door een BAD-flash.
Ik bedoelde alleen maar, als het perfect draait kan je ook w88 op de FINAL (en dan nog een extra dag
Ook niet persoonlijk opgenomen
. Gelukkig nog nooit een BAD flash gehad, terwijl ik onder Win2K loop te flashen
.
Pagina: 1