Ik heb momenteel een audio set staan met 2 actief aangestuurde Linn keilidh speakers. Aparte eindversterker voor hoog en laag dus. Nu heb ik de wens om de huidige zelfbouw, houtje-touwtje preamp met losse phono trap en AirPort express te vervangen door iets moderners (met ab).
Ik zoek een?
voorversterker.
Wat is je budget?
Max ca. 1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om mijn huidige preamp te vervangen
Hij moet daarom het liefst voorzien zijn van spdif/ toslink, AirPlay, line input afstandbediening en phono. Output moet een enkele of dubbele cinch / tulp op line-niveau zijn. Een spotify app zou de AirPlay overbodig maken. Dat is ook een optie dus
Wat heb je zelf al gevonden?
het is blijkbaar een niet veel voorkomende vraag, want ik heb nog geen enkel product gevonden die dit heeft. In de pricewatch is deze combinatie alleen met integrale versterkers te vinden.
categorie: Versterkers en receivers
Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb geen bezwaar tegen obscure merken of noodzakelijke eigen import.
Ik zoek een?
voorversterker.
Wat is je budget?
Max ca. 1000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om mijn huidige preamp te vervangen
Hij moet daarom het liefst voorzien zijn van spdif/ toslink, AirPlay, line input afstandbediening en phono. Output moet een enkele of dubbele cinch / tulp op line-niveau zijn. Een spotify app zou de AirPlay overbodig maken. Dat is ook een optie dus
Wat heb je zelf al gevonden?
het is blijkbaar een niet veel voorkomende vraag, want ik heb nog geen enkel product gevonden die dit heeft. In de pricewatch is deze combinatie alleen met integrale versterkers te vinden.
categorie: Versterkers en receivers
Welke vragen heb je hier nog over?
ik heb geen bezwaar tegen obscure merken of noodzakelijke eigen import.