Hallo
Ik zoek een mediaplayer die 4k ondersteund, er is echter zoveel keus zie door de bomen het bos niet.
Waar moet de player aan voldoen
- Uitgebreide ondersteuning van de verschillende beeldformaten waaronder 4K
- Uitgebreide ondersteuning van verschillende geluidsformaten ( DTS True HD enz enz)
- USB
- Kunnen streamen en via de de draad (gekoppeld aan mijn router)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Afspelen van films via een externe harde schijf. Ik doet dit nu nog via een wat omslachtige wijze. Ik zet films op mijn externe harde schijf en koppel deze dan via usb aan mijn Xtreamer Sidewinder. Ik wil dit nog wel blijven doen maar in de toekomst wil ik de films gaan streamen via mijn netwerk (films staan op de pc)
- Ik heb nu ook nog een Google Chromecast, als deze de deur uit kan met de komst van een nieuwe mediaplayer zou dat mooi zijn
Wat is je budget?
130 euro
Huidige systeem
- Humax 5200c
- Xtreamer Sidewinder 3
- Denon AVR-X2000
- Google Chromecast
- Panasonic TX-L42 ET5E (gaat in de toekomst vervangen worden voor een 4k tv)
- Logitech Harmony One+
Wat heb ik zelf gevonden
- Eminent EM7680
- Minix Neo U9-H
- Venz V12 Ultra
Mijn vraag is nu zou een van de bovenstaande players een goede keuze zijn? Van de Minix vraag ik mij af of deze wel alle geluidsformaten afspeelt die mijn Denon kan afspelen?
Tevens zou ik het zonde geld vinden om een duren player te kopen waarvan ik de helft van de functies niet gebruik, dus een "overkill".
Alle advies zeer welkom.
Ik zoek een mediaplayer die 4k ondersteund, er is echter zoveel keus zie door de bomen het bos niet.
Waar moet de player aan voldoen
- Uitgebreide ondersteuning van de verschillende beeldformaten waaronder 4K
- Uitgebreide ondersteuning van verschillende geluidsformaten ( DTS True HD enz enz)
- USB
- Kunnen streamen en via de de draad (gekoppeld aan mijn router)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Afspelen van films via een externe harde schijf. Ik doet dit nu nog via een wat omslachtige wijze. Ik zet films op mijn externe harde schijf en koppel deze dan via usb aan mijn Xtreamer Sidewinder. Ik wil dit nog wel blijven doen maar in de toekomst wil ik de films gaan streamen via mijn netwerk (films staan op de pc)
- Ik heb nu ook nog een Google Chromecast, als deze de deur uit kan met de komst van een nieuwe mediaplayer zou dat mooi zijn
Wat is je budget?
130 euro
Huidige systeem
- Humax 5200c
- Xtreamer Sidewinder 3
- Denon AVR-X2000
- Google Chromecast
- Panasonic TX-L42 ET5E (gaat in de toekomst vervangen worden voor een 4k tv)
- Logitech Harmony One+
Wat heb ik zelf gevonden
- Eminent EM7680
- Minix Neo U9-H
- Venz V12 Ultra
Mijn vraag is nu zou een van de bovenstaande players een goede keuze zijn? Van de Minix vraag ik mij af of deze wel alle geluidsformaten afspeelt die mijn Denon kan afspelen?
Tevens zou ik het zonde geld vinden om een duren player te kopen waarvan ik de helft van de functies niet gebruik, dus een "overkill".
Alle advies zeer welkom.