Vraag

• Joestemenke
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 15-01-2019
De HTC Desire reageert nergens meer op. Hij gaat alleen maar aan en uit, constant, als hij aan de lader ligt.

Als ik hem aan de laptop hang zegt windows verbinding gemaakt, verbinding verbroken, daat gaat zo lang door tot ik hem ontkoppel.

Hij reageert ook niet op de knoppen dus een hard reset zit er niet in en ook met een nieuwe batterij of een andere lader doet hij hetzelfde.

Wie het weet mag het zeggen......

Alle reacties

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02-12 15:15
De Moto G5+ vam mijn vriendin had, na een harde val precies op de aan/uit knop, precies hetzelfde.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Hij is stuk

[Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 12-01-2019 12:30]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Joestemenke welkom op Tweakers.

Het lijkt erop dat het toestel gewoon heel erg defect is, als je nog garantie hebt zou ik hem daarvoor aanmelden.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee