Fanmonitor Asus A7V kuren..... wie ook?

Pagina: 1
Acties:

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een Asus A7V 133 en....
Asus-probe :r geeft constant aan dat de powerfan en coolerfan down zijn.... schrok me rot de eerste keer! Na effe in kast te hebben gegluurt, weer gerust gesteld: ze doen het nog.

Terug naar de winkel; nog nooit van het probleem gehoort! K'wil een nieuwe, maar zij willen hem opsturen, dus ben ik hem zeker een week kwijt :(

Iemand ook die klachten?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online
Helemaal niemand met dit probleem?

Als ik kan aantonen dat meerdere mensen hir last van hebben, kan ik meteen een nieuwe meekrijgen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DiGyPh0
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 13:53
Dat probleem heb ik ook gehad. Het programma Asusprobe gaf aan dat de fans 0 rpm deden, en als ik in de kast keek bleken de fans wel te draaien. Ik heb MotherBoard Monitor geinstalleerd en deze gaf deze meldingen niet. Ik weet niet of jij Asusprobe heb draaien, maar volgens mij is dit gewoon een butt programma.

π-♭

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

tis echt een flutprogramma, hij geeft de temperaturen ook helemaal verkeerd aan zo warm als het daar aangegeven wordt wordt je mobo helemaal niet als je in de bios kijkt

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Fundamentalist

bij mij geeft ie dat probleem ook aan. Waardeloos, maar ja.. ligt niet aan jouw exemplaar. Ik heb het met de A7V gehad en nu met de A7V133.

Enige oplossing (eigenlijk is het geen oplossing) is om de controle uit te zetten.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Han
  • Niet online
Ik heb ook een ander proggie gebruikt; hardware-monitor. Zelfde probleem..... :(

Ik kocht het bord voor Fl 500,00 (4 mnd terug) Mocht ik een ander bordje krijgen, welke adviseren jullie dan? Vindt de temp/hardware monitor toch belangrijk!

Verwijderd

Ik had hier ook last van met een Asus A7V,heb iets gedaan maar weet niet meer wat en het probleem was opgelost,met mijn A7V133 heb ik geen problemen tot nu toe.
Pagina: 1