Toon posts:

PCI or AGP ???? help aub, ik moet voor morgen beslissen

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
vraagje: ik kan een banshee kopen voor 100,-
nu zegt die kerel dat er op de beschrijving staat:
PCI 2.x or AGP 1x

kan dit??? ik dacht dat het altijd of of was... ik moet in ieder geval een PCI hebben, zelf schijnt hij er ook niet al te veel verstand van te hebben.
ik heb maar aan hem gevraagd uit wat voor slot hij hem heeft gehaald, bruin of wit, moet te doen zijn voor een leek!!!

wat vinden jullie hier van???

ik kan trouwen ook een combi kopen voor 140,- incl ptt: v330 4mb + vdII 12mb wat is de beste deal??? het scheelt wel 40,-

of misschien een v550 voor 125,- ??? hmmm blijft moeilijk, maar alles beter als m'n huidige 2mb!!!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 19:16

Foxz

343 Guilty Spark

Kun je ook een Viper v550 AGP 16 MB gebruiken die heb ik nog liggen!!!
Keb zelf namelijk een Viper II gekocht.
De v550 is een heel goed kaartje, maar
ik weet niet watvoor PC je nu hebt. Daar
hangt het natuurlijk ook vanaf. Tegelijk
PCI en AGP kan trouwens NOOIT.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

PS die Viper v550 kost trouwens f120,=
Ik woon in Uden (dicht bij Den Bosch)

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Das toch voodoo Banshee ? Moet PCI zijn, en het is inderdaad OF PCI OF AGP. Prijs kan ik zo niet beoordelen...
Persoonlijk zou ik zeker voor de Viper 550 gaan. De prijs lijkt ok, ik ga er vanuit dat het 16 Mb is. Maar is die wel PCI dan die 550 ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Topicstarter
die v550 klinkt inderdaad niet gek... laten we daar eens achteraan gaan :)

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Bedoel je die van MIJ :) of die je ZELF :( kon kopen

Verwijderd

Topicstarter
zeg foxz... is dit nou AGP want dan heb ik er niets aan !!!

kijk maar in mijn topic...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Als je die viper kan kopen, doen (de 550 dus). Die banshee zou ik maar links laten liggen, als je een voodoo2 kan kopen. Banshee is gemangelde voodoo2, doet in twee cycles wat een voodoo2 in een cycle doet. De voodoo2 kost je alleen wel een extra slot. Of de banshee in jouw verhaal een AGP is of een PCI is bijna onmogelijk uit je verhaal te halen. Daarom maar extra navragen aan de verkopende partij!!

Arme Foxz, een Viper II, mijn god. Hoe lang zal het duren, voordat je het ding tegen de muur mikt of aan een of ander leek verkoopt. Klotedrivers en een prestatie, die allerminst tegen de prijs op kan, arme drommel.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:30

me1299

$ondertitel

ff ter aanvulling: Geef mij maar mooi een voodoo banshee die is wel stukke beter als een viper V550! Geef mij nog steeds maar glide, en kwa snelheid zal het elkaar niet veel ontlopen! Banshee kan je lekker overklokken!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ter aanvulling even melden dat het voor een wat ouder systeem is: 233MMX, dus laat maar horen ...

Verwijderd

Ik zou alles behalve die Banshee nemen....

Die V550 zou ik eerst nemen....
daarna die VII...

en als het niet anders kan die banshee.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er eigenlijk nog andere opties rond de 100,-

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ik zie bij toms hardware dat die banshee zelfs beter is dan die v550 op langzame systemen, dat trekt die tnt chip niet...

zo wordt de keuze wel makkelijker natuurlijk

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

De banshee heeft als voordeel dat hij niet zo op de CPU leunt als de viper 550. AGP of PCI is voor een Banshee niet echt van belang, de agp-implentatie op dat ding ontbreekt.
Overigens is de Banshee sneller als een V2 in spellen die geen multi-texturing gebruiken door een iets hogere core en memory snelheid.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

De banshee heeft als voordeel dat hij niet zo op de CPU leunt als de viper 550. AGP of PCI is voor een Banshee niet echt van belang, de agp-implentatie op dat ding ontbreekt.
Overigens is de Banshee sneller als een V2 in spellen die geen multi-texturing gebruiken door een iets hogere core en memory snelheid.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
ik las inderdaad wel dat hij dicht in de buurt kawam van een enkele vdII, en soms zelfs beter was... ook voor die vdII moet je eigenlijk een cpu hoger als 300mhz hebben
is die banshee nog niet eens zo slecht voor mij denk ik...
de prijs lijkt mij wel ok... toch???

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Oh niet goed gelezen dat je PCI nodig had. Dan zou ik inderdaad de BANSHEE kopen, maar een slot nodig en niet zo processor afhankelijk!!! En dat is zeker belangrijk als je een 233 hebt...

Pagina: 1