Toon posts:

Geen displayout put in mijn nieuwe gebouwde pc

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben ongeveer tot nu to 16 uur aan mij pc gezeten in 2 dagen, io heb letterlijk bijna alle youtube filmpjes sites gekeken en kan nu echt geen uitweg vinden dus vraag ik om hulp
Specs
GeForce gtx 1060 6g Gaming x
Gigabyte b450m ds3h
Cx550m corsair PSU
Phanteks p350x

Photos :
https://imgur.com/gallery/rpJmCDe

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25
16 uur maar geen tijd om de schroeven in je moederbord te draaien? Begin daar maar eens mee.

Wat heb je allemaal geprobeerd? Dat je youtube filmpjes gekeken hebt is geen nuttige informatie.
Bios reset gedaan?

Hij gaat gewoon aan? De ventilatoren gaan draaien?
En zoals op imgur ook al gezegd word, je hebt het scherm wel aangesloten op de videokaart?

Je moet echt een hele hoop meer informatie geven. anders denk ik dat dit topic vrij snel gesloten word.

[ Voor 14% gewijzigd door WEBGAMING op 12-01-2019 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Dat je geen beeld hebt kan aan tig dingen liggen. Maar gezien je niet gezegd hebt wat je allemaal al gedaan hebt in die 16 uur kan ik je alleen maar aanraden gewoon vooraan te beginnen in de troubleshooter en stap voor stap alles uit te sluiten om te achterhalen waar het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zie de tips hierboven. Daarnaast staat je topic in het verkeerde subforum, en is het erg onduidelijk wat je nu wel hebt getest om het probleem te lokaliseren.
Ik doe er een slotje op. Je kan eventueel een nieuw topic openen in het juiste subforum met daarin wat meer informatie.

Dit topic is gesloten.