Game pc of game laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1166874

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb nu de asus rog gl503v maar ik wil die eigenlijk verkopen. Dan heb ik een budget van rond de 1100 euro voor een nieuwe pc. De meeste games die ik speel zijn fortnite, minecraft, bf4 dus zou ik dan een pc kopen of gewoon mijn laptop houden en een groter scherm kopen?

alvast bedankt
Mark

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
wat voor videokaart zit erin? Is dat de NVIDIA Geforce GTX 1060 6 mb? Hoeveel hertz heb je 120?

Het lijkt me eigenlijk geen slechte gaming laptop...groter scherm kan maar je huidige scherm lijkt me redelijk ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, wat vind je zelf fijner? Een gamenotebook is in de regel altijd duurder, en wat beperkter (upgraden gaat lang niet zo makkelijk als met een desktop). Maar als je een beetje mobiel wilt zijn is een desktop natuurlijk weer onhandiger.

Maar zonder deze usecase te weten is er denk ik maar heel weinig te zeggen over wat voor jou handig is en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1166874

Topicstarter
LucyLG schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:53:
wat voor videokaart zit erin? Is dat de NVIDIA Geforce GTX 1060 6 mb? Hoeveel hertz heb je 120?

Het lijkt me eigenlijk geen slechte gaming laptop...groter scherm kan maar je huidige scherm lijkt me redelijk ok?
Het is de 3 gb en 60 hz en als ik een nieuwe pc ga bouwen word het een rtx2070