.
[ Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 14:45 ]
[ Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 14:45 ]
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Even voor de zekerheid: de rest van de drivers zijn geïnstalleerd? Apparaatbeheer geeft geen meldingen meer?SaphuA schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:35:
Na de eerste keer problemen heb ik windows volledig opnieuw geinstalleerd zonder internetverbinding. Vervolgens handmatig alle chipsets/drivers geinstalleerd voordat ik internet aansloot. Dit heeft echter niets uitgehaald.
Ok, welke zijn dat? Meldt een Windows logboek iets?SaphuA schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:35:
Het lijkt er op dat de crashmomenten redelijk voorspelbaar zijn - maar daarvoor moet ik meer onderzoek doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Sergelwd op 14-01-2019 19:08 ]
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Offtopic:Sergelwd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:08:
De drivers van AMD zijn op dit moment 1 grote bende, ik ben al dagen bezig met verschillende versies uitproberen om de boel een beetje stabiel te krijgen.
Ik hoop dat ze alles weer een beetje snel op orde krijgen want op deze manier gaan ze veel kaartjes retour krijgen.
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
[ Voor 28% gewijzigd door boyette op 17-01-2019 00:17 ]
Vanwaar is dit zo? Ik heb hier niks van meegekregen (en ik volg Radeon drivers redelijk nauwlettend). Welke driverversie is instabiel? Of bedoel je dat jij persoonlijk problemen hebt met jouw systeem en het afschuift op de AMD drivers?Sergelwd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:08:
De drivers van AMD zijn op dit moment 1 grote bende
Ik raad over het algemeen af om opzettelijk oudere drivers te gebruiken. Meestal is dit niet de juiste oplossing voor het probleem (tenzij het een gedocumenteerde bug is in die driver, maar in dat geval is dat online wel te vinden) en het is niet echt een permanente oplossing om nooit je drivers te updaten.ik ben al dagen bezig met verschillende versies uitproberen om de boel een beetje stabiel te krijgen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 14:45 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq