Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onenote sync Win10 app & desktop versie

Pagina: 1
Acties:

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 23:20
Ik gebruik onenote sinds kort en de uwp app is erg goed. Op mijn werk moet ik desktop 2016 office applicatie gebruiken. De sync loopt niet lekker :(

Ik heb:

- iphone app
- ipad app
- desktop uwp
- surface pro uwp
- werk 2016

Uwp sync super goed. Bijna realtime en werkt. Office 2016 doet raar. Het is een soort 1 way realtime (van uwp -> 2016 gaat goed) als ik echter een wijziging in 2016 doe dan moet ik handmatig syncen op de andere apparaten (we slechts 1 keer, eenmaal sync dan is alles sync)

Hoort dit zo? Of komt het omdat ik mijn personal account gekoppeld heb aan mijn werk account?

Ik wil graag realtime synx 2 way hebben. Uwp op werk mag niet van policys.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mag je uberhaupt wel syncen op werk? En welk account is daarvoor nodig? Heb je enige info van de inrichting van / afdeling voor IT en geldende policies?

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• TweakerVincent
MAX3400 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:55:
Mag je uberhaupt wel syncen op werk? En welk account is daarvoor nodig? Heb je enige info van de inrichting van / afdeling voor IT en geldende policies?
Mag zolang geen gevoelige info. Na gevraagd

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TweakerVincent schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:25:
[...]

Mag zolang gevoelige info. Nagevraagd
Fijn. En de rest van mijn vragen? Of vond je het wel voldoende info zo?

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• TweakerVincent
MAX3400 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:26:
[...]

Fijn. En de rest van mijn vragen? Of vond je het wel voldoende info zo?
Ik gebruik mijn personal o365 account. Deze open ik op werk. Syncen gaat dus 1 kant op realtime andere kant niet. Account onenote is dus online via o365. Ik wil dus 2 way realtime.

Snap niet wat policies etc ermee te maken hebben?

Gewoon hele basic info. Geen top secret stuff oid

TweakerVincent wijzigde deze reactie 11-01-2019 17:39 (5%)

• TweakerVincent
Update en workaround. Ik heb na onderzoek gevonden dat het volgens mij neit anders kan. Ik moet bij UWP Sync maar aanleren dat ik Handmatig Sync. Dan komt alles binnen. Ctrl S is dan het snelste. Is helaas niet anders. Gelukkig is de rest UWP dus wel realtime 2-way.

Mocht iemand een tip hebben hoor ik het graag. Anders hoop ik dan tweakers iets aan deze post hebben. Heeft verder niks te maken met policies oid (zie hierboven). Gewoon standaard behaviour.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True