Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Tegenwoordig zien we vaker dat je met meerdere karakters moet spelen in singleplayer verhalen zoals bij GTA V. ben ik de enige die hier een hekel aan heeft ? ik heb liever 1 karakter, waarmee ik het spel kan uitspelen. ik bouw geen 'band' op met het spel als ik met meerdere personen moet gaan spelen.

Ik moet wel toegeven dat het met the last of us wel goed gedaan is met Elle. het enige spel waar ik het wel kon waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 14:54
Dit is echt niet iets heel recents ofzo. Kan me nog wel RPG's op de NES herinneren waar dat zo was. Als het verhaal technisch klopt vind ik het wel wat toevoegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:32

Freakie1NL

Grote Baas

Ik vond het bij GTA 5 wel van toegevoegde waarde. Bij GTA SA had ik bijvoorbeeld grote moeite om het spel uit te spelen omdat ik CJ echt een enorme lul vind.

Bij GTA 5 vond ik juist Michael het beste passen, maar Trevor echt veruit het leukste karakter. Zou je echter het gehele spel met Trevor spelen dan had ik het minder leuk gevonden want niet 'geloofwaardig' (blijft GTA) genoeg.

Maar er zijn toch meer dan genoeg spelen waarbij je slechts 1 karakter speelt, desnoods 1 die je in het begin kiest (Far Cry 5, Ghost Recon) of uitsluitend 1 persoon speelt (Witcher 3, RDR2; geen spoilers)

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 12:25
Met Dragon Age: Origins vond ik het eigenlijk wel heel leuk met meerdere karakters te spelen.

Je startte er met eentje die je zelf kon samenstellen (ras, achtergrond/class) en door het spel heen verzamelde je er meer (7, een 8e in DLC). Daaruit kon je een party van 4 samenstellen en op veel momenten wijzigen, om door het spel heen te gaan. Meest geniale hieraan is dat ze konden samenwerken, door combat tactics in te stellen. Bijvoorbeeld een archer altijd op afstand de sterkste enemy aan laten vallen, of een mage iedereen laten healen als health low was. Op die manier ging ik eigenlijk wel alle karakters en hun eigenschappen waarderen. Sterker nog, ze konden ook romances met elkaar ontwikkelen.
Ik vind het zelfs een beetje jammer dit niet bij andere games te hebben gezien.