Hallo,
Met grote regelmaat krijg ik regelmatig tijdens het spelen van Battlefield V een crash naar desktop geheel zonder (fout)melding. Op Tweakers kan ik niets vinden over een vergelijkbaar product vandaar dat ik hier een toppic over wil aanmaken. Vaak gaat de eerste game prima daarna is het afwachten totdat hij crashes naar desktop.
De game speelt soepel ook temperaturen zijn inorde. CPU@67 en graka@65
Specs
8700k @ 4.7ghz
16gb 3000mhz
MSI 2080 gaming x
Corsair RM750i
Kraken x62
Windows 10 home
Zowel op ultra als high zelfde probleem.
Direct x 11 en 12 mocht ook niet baten.
Wat heb ik gedaan? Geprobeerd?
Voeding vervangen (hiervoor Seasonic 550 focus gold)
Graka vervangen
Schone installatie Windows (inclusief drivers mobo)
Op verschillende internet fora's wordt gesproken over geheugen problemen. En dat dit een 'defect' is van de game.
Zou fijn zijn als iemand hier een oplossing voor heeft. De crashes ontnemen het speelplezier namelijk.
Met vriendelijke groet,
Maikel
Met grote regelmaat krijg ik regelmatig tijdens het spelen van Battlefield V een crash naar desktop geheel zonder (fout)melding. Op Tweakers kan ik niets vinden over een vergelijkbaar product vandaar dat ik hier een toppic over wil aanmaken. Vaak gaat de eerste game prima daarna is het afwachten totdat hij crashes naar desktop.
De game speelt soepel ook temperaturen zijn inorde. CPU@67 en graka@65
Specs
8700k @ 4.7ghz
16gb 3000mhz
MSI 2080 gaming x
Corsair RM750i
Kraken x62
Windows 10 home
Zowel op ultra als high zelfde probleem.
Direct x 11 en 12 mocht ook niet baten.
Wat heb ik gedaan? Geprobeerd?
Voeding vervangen (hiervoor Seasonic 550 focus gold)
Graka vervangen
Schone installatie Windows (inclusief drivers mobo)
Op verschillende internet fora's wordt gesproken over geheugen problemen. En dat dit een 'defect' is van de game.
Zou fijn zijn als iemand hier een oplossing voor heeft. De crashes ontnemen het speelplezier namelijk.
Met vriendelijke groet,
Maikel