Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging review Frozen Warmior

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

• warmior
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-10 19:14
Beste tweakers,

Ik zie helaas dat ik een zeer negatieve 1 ster review heb gekregen. Terwijl er absoluut nog niet eens een overeenkomst is gesloten.

Ik heb verkoper bericht gestuurd of het produkt beschikbaar was zo ja dat ik het eventueel de volgende dag zou kunnen ophalen.

Daarna door prive omstandigheden heb ik vervolgens niet meer een op deze advertentie kunnen reageren.

Om dan een review 1 ster te geven met als argument; zegt dat ie morgen komt ophalen vervolgens niets laat horen. Vind ik zeer zwak.

Zoals ik al eerder aangaf ik heb alleen navraag gedaan. Maar echt een overeenkomst was geen sprake ervan.
Deze review is in mijn ogen dan ook uit frustatie geplaatst.
En past niet bij de overige reviews die ik heb in het straatje.

Met vriendelijke groet,

Warmior

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie Dictator

DM ingezien, wat mij betreft was er geen overeenkomst, dus review bij deze verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:36

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

warmior schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:31:
Beste tweakers,

Ik zie helaas dat ik een zeer negatieve 1 ster review heb gekregen. Terwijl er absoluut nog niet eens een overeenkomst is gesloten.

Ik heb verkoper bericht gestuurd of het produkt beschikbaar was zo ja dat ik het eventueel de volgende dag zou kunnen ophalen.

Daarna door prive omstandigheden heb ik vervolgens niet meer een op deze advertentie kunnen reageren.

Om dan een review 1 ster te geven met als argument; zegt dat ie morgen komt ophalen vervolgens niets laat horen. Vind ik zeer zwak.

Zoals ik al eerder aangaf ik heb alleen navraag gedaan. Maar echt een overeenkomst was geen sprake ervan.
Deze review is in mijn ogen dan ook uit frustatie geplaatst.
En past niet bij de overige reviews die ik heb in het straatje.

Met vriendelijke groet,

Warmior
Mijn kant van het verhaal voor de nuance:
Tweaker stuurt dat hij het product morgen wilt ophalen indien het nog beschikbaar is.
Ik zeg (4 minuten later): Is goed hoe laat?
1 dag later stuur ik een herinnering waar ook geen antwoord op komt.

Als je een mailadres toevoegt aan je profiel, dan kunnen mensen je een mailtje sturen op het moment dat er na een herinnering geen reactie komt. :) Dan hoeven ze zegmaar niet een product voor je te reserveren omdat er is gezegd dat je het morgen komt ophalen. Naar mijn mening was er dus een overeenkomst gesloten: Zwak was het dus zeker niet dat ik een review plaatste, iets te voorbarig misschien wel. ;)

Ik zie dat @Microkid het al heeft opgelost. Prima (y)

Volg mij op Instagram voor elke dag een sexy tech foto!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True