Toon posts:

Krassen op mijn 17"Eizo scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb langs de zijkant van mijn scherm een hele hoop krasjes zitten.Waarschijnlijk is dit door schoonmaken gebeurd.
Nou heb ik wel eens gehoord dat het mogelijk is om je scherm met een speciaal goedje te polijsten.
Weet iemand of dat kan en zo ja waar ik het spul kan kopen????

Verwijderd

op de kap of het scherm zelf?

Verwijderd

Waar maak jij je monitor mee schoon?
Heb ik nog nooit last van gehad, ga eens langs bij een brillen zaak misschien dat die je verder kunnen helpen. Rode commandant wil ook wel eens helpen

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin heeft een schuursponsje gebruikt (voor de rest is ze best slim)
Heb nu aan de zijkanten hele kleine krasjes alleen te zien aan spiegeling maar heel irri
rode commandant wat is dat?
Op het scherm zelf btw

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Rode commandant das poetsmiddel erg groff ook, NIET doen !!!!!
Als je wat wilt proberen, zou ik glassex poetsmiddel doen.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
kan je niet dat spul gebruiken dat je krasjes kan verwijderen van gsm schermpjes, die is zowel overal te koop, alleen dan zal ik een paar tubes maar nemen..

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 12:08 schreef Kev0867 het volgende:
kan je niet dat spul gebruiken dat je krasjes kan verwijderen van gsm schermpjes, die is zowel overal te koop, alleen dan zal ik een paar tubes maar nemen..
Inderdaad, perfect spul is dat. Dat vult je krassen op, alleen als je heel erg van de zijkant kijkt zie je je krassen nog. Maar met je monitor kijk je er toch altijd recht op en dan is het niet te zien. Mijn broertje gebruikt het voor zijn modelauto's, daar willen nog wel eens krasjes in de ruiten komen tijdens het schoonmaken.

Verwijderd

iemand die bij mij in de klas zat heeft eens gewoon 12v op de vga-kabel gezet vanwege een kras op de kast. Hij kreeg wel gewoon een nieuwe omdat de monitor nog in de garantie zat. Een monitor kan niet zo goed tegen 12v op bepaalde aders....

:)

Succes,

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook even bij een electroboer een busje SCREEN halen, dat geeft ook een beschermende laag op je monitor scherm en is anti-statisch.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx allemaal ik gaat ff naar de electroboer en me vriendin ff goed duidelijk maken dat schoonmaken prima is maar niet me pc.
Nog ff en ze gaat me mobo'tje afsoppen....lol

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 13:13 schreef mig_01 het volgende:
Ok thnx allemaal ik gaat ff naar de electroboer en me vriendin ff goed duidelijk maken dat schoonmaken prima is maar niet me pc.
Nog ff en ze gaat me mobo'tje afsoppen....lol
Gewoon een dikke vette Delta fan zonder fingerguards bij je mobo zetten >:) Dan probeert ze maar een keer je mobo te soppen .. wel de pc aanlaten natuurlijk. No offence naar je vriendin natuurlijk ;)

Verwijderd

Rode commandant is een zeer fijn schuur middel, wat je er voor kan gebruiken is te koop bij elke auto handel.
Pagina: 1