Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Knoppen muis/toetsenbord verranderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• StanKM
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-11 10:31
Is het mogelijk de knoppen van muis en toetsenbord te veranderen?
Ik ben niet helemaal te vrede met de fabrieksinstellingen.
Heb al zitten kijken naar bijv. het stuurprogramma te veranderen van de apparaten maar kwam niet echt verder.
Muis: Rapoo MT750
Toetsenbord: Onbekend

Alle reacties

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ja: https://www.autohotkey.com/
Zonder uitleg krijg je ook een niet bijster duidelijk antwoord.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:48

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Wat wil je precies veranderen? Is dit alleen tijdens bijvoorbeeld het spelen van games? Of permanent?

Steam/Discord: Flimovic

• StanKM
Graag permanent, het gaat wel onderandere gebruikt worden voor te gamen maar dan kan je meestal de knoppen veranderen bij die instellingen van het spel zelf.
Op de muis zou ik bijvoorbeeld graag de 2 knoppen aan de zeikant willen verranderen en op het toetsenbord is mijn esc knop een soort koppeling dat die mijn browser start. Dit zou ik graag er af hebben en gwn hebben dat het een esc knop is.

• StanKM
@True Ziet er interessant uit!
Zal thuis eens kijken wat ik er mee kan :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:17

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Om welk toetsenbord gaat het hier en heb je deze uberhaubt juist juist ingesteld in Windows, want het komt mij heel vreemd voor dat je de ESC toets gberuikt om een browser te starten.

Geef anders eens wat meer specificaties van jouw systeem en welke Windows versie je gebruikt?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 11:33
StanKM schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 12:26:
Graag permanent, het gaat wel onderandere gebruikt worden voor te gamen maar dan kan je meestal de knoppen veranderen bij die instellingen van het spel zelf.
Op de muis zou ik bijvoorbeeld graag de 2 knoppen aan de zeikant willen verranderen en op het toetsenbord is mijn esc knop een soort koppeling dat die mijn browser start. Dit zou ik graag er af hebben en gwn hebben dat het een esc knop is.
Dit klinkt meer als een foutieve instelling van de functietoetsen op jouw toetsenbord. Waarschijnlijk moet je de FN toest + esc indrukken om escape te gebruiken, terwijl het logischer is andersom.

Dit is volgens mij een instelling in de software van het toetsenbord.
Pagina: 1