nieuws: Lukoil en Belfius introduceren tanken met bank-app in België
@MichelvdV
Het is een kleinigheidje maar ik stoor me wel aan dit soort dingen op Tweakers. Het komt zo on-kritisch over, alsof Tweakers zich laat gebruiken voor marketingpraatjes.
Nouja, ik gebruik dit gewoon even als voorbeeld omdat ik vind dat Tweakers als nieuwssite zich best kritisch op mag stellen tegenover PR-gelul.
Met kritisch bedoel ik in dit geval dus dat het niet klakkeloos wordt overgenomen maar dat het geneutraliseerd wordt. Ik lees liever feiten dan meningen (in nieuwsberichten).
@MichelvdV
Het is een kleinigheidje maar ik stoor me wel aan dit soort dingen op Tweakers. Het komt zo on-kritisch over, alsof Tweakers zich laat gebruiken voor marketingpraatjes.
Dat woordje makkelijk is pure PR-praat. Dit had in het nieuwsbericht gewoon weggelaten moeten zijn. De klant bepaalt zelf wel of het makkelijk is of nietDe klant vindt de transactie ook makkelijk terug in de bank-app
Nouja, ik gebruik dit gewoon even als voorbeeld omdat ik vind dat Tweakers als nieuwssite zich best kritisch op mag stellen tegenover PR-gelul.

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 11-01-2019 11:51 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron