Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• zeve
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:42
Mijn vraag
Mijn zoon heeft een nieuwe iPhone gekocht voor vervanging van ze oude iPhone.
Ik heb deze woensdagavond geconfigureerd waarbij ik via Itunes de gegevens van de oude naar de nieuwe heb overgezet. Dit werkt prima. Alles was netjes overgekomen.
Echter nu krijgen we sinds donderdag mail van find my iphone dat er op de nieuwe iPhone een geluid is afgespeelt. hij heeft niks gehoord of er niet op gelet..
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn ww heeft van Apple. Anders had dit toch ook op de oude telefoon moeten gebeuren?

Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS 12.1.2 is de software
Oude iPhone: 5s
Nieuwe Iphone: 8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de oude iphone die nog aanstaat hernoemd naar een andere naam, dit heb ik donderdag gedaan.
Echter zojuist hebben we weer een email gehad.
Op zijn oude telefoon is hij ook nog ingelogd met zijn appleid.
Zelf heb ik ook een Iphone 8 maar geen enkel probleem hiermee.

Alle reacties

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 14-01 22:34
Je zou kunnen proberen om op alle apparaten waar dat apple ID wordt gebruikt uit te loggen, vervolgens het wachtwoord aan te passen, en op de nieuwe iphone met het apple ID en nieuwe wachtwoord in te loggen.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True