Net onder genot van een bak koffie wakker aan het worden zet ik mijn laptop aan en ga ik naar de Tweakers pagina. Na wat klikken kom ik op deze ad terecht:

Noujah, goed je mag niet te snel oordelen.
Niet iedereen heeft het even breed.
Begrijp ik natuurlijk ook wel. Verder onderzoek doen voordat ik een oordeel ga vellen.
Oh.... via de achterdeur je gratis meuk verkopen. Zo kan ik ook lekker geld verdienen op Tweakers.
Ik snap dat je het niet breed heb maar waarom doneer je dat geld dan niet aan de community waar je het allemaal gratis van krijgt?

Of zie ik nu iets over het hoofd en ben ik kortzichtig hierin?
Als je zoveel vrije tijd hebt kan je toch ook een baan zoeken of je hobby is handelen op Tweakers en daar topsport van maken.
PS: ik zoek trouwens ook nog een gratis nieuwe macbook (2015 of nieuwe) en een externe HDD van 2TB+

Noujah, goed je mag niet te snel oordelen.

Begrijp ik natuurlijk ook wel. Verder onderzoek doen voordat ik een oordeel ga vellen.
Oh.... via de achterdeur je gratis meuk verkopen. Zo kan ik ook lekker geld verdienen op Tweakers.
Ik snap dat je het niet breed heb maar waarom doneer je dat geld dan niet aan de community waar je het allemaal gratis van krijgt?

Of zie ik nu iets over het hoofd en ben ik kortzichtig hierin?
Als je zoveel vrije tijd hebt kan je toch ook een baan zoeken of je hobby is handelen op Tweakers en daar topsport van maken.
PS: ik zoek trouwens ook nog een gratis nieuwe macbook (2015 of nieuwe) en een externe HDD van 2TB+
[ Voor 5% gewijzigd door Zakkenwasser op 11-01-2019 06:07 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]