Ippies?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:27

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Ik zag de balk bovenin over de Tweakers Awards en mijn eerste vraagteken kwam bij het woord 'Ippies'. Even opgezocht want ik kende dat woord niet.

50 ippies zijn goed voor maar liefst 50 cent korting! Niet veel dus. Even gekeken naar waar je ze uit kunt geven. New York Pizza, TicketVeiling, The Little Green Bag, 123tijdschrift.nl, Sinner, SpaOnline.com, NationaleTijdschriftenBon en MyCooks.

:/

Volgens mij kun je de Ippies net zo goed weglaten. De korting is nogal verwaarloosbaar en de webshops waar je ze uit kunt geven zijn niet echt gericht op Tweakers-publiek volgens mij. Waarschijnlijk kennen de meesten hier 50% of meer van de winkels niet eens. Kans maken op een PS4, GoPro of Sonos One is een stuk interessanter waarschijnlijk, maar de tekst is zo opgebouwd dat het lijkt alsof dat Ippies-gebeuren heel wat is.

En nog een vraagje: waarom Ippies want ik snap serieus niet waarom het hier gepromoot wordt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 16:36

GQAH

King Tux

Wellicht dat het jou nog niet opgevallen is. Maar je kunt ook cadeaukaarten halen van je gespaarde Ippies. Waaronder cadeaukaarten voor bol.com en Coolblue.

Het zal waarschijnlijk niet hard gaan met sparen. Maar elke 5 euro is toch weer 5 euro die je bespaard. Ik zie het probleem niet zo in.

Waarschijnlijk moet het ook nog groter worden en zullen er op den duur meerdere webshops/cadeaukaarten beschikbaar komen.

Ik had er ooit al van gehoord, nooit wat mee gedaan. Maar door aanleiding van de banner boven in toch maar eens een account aangemaakt. Blijken er toch best veel webshops mee te doen waar ik regelmatig wat bestel.

Ik geef het in ieder geval een kans.

GQAH - Good, Quick and Helpful

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SomerenV schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 01:31:
[...] En nog een vraagje: waarom Ippies want ik snap serieus niet waarom het hier gepromoot wordt.
Ippies is simpelweg een adverteerder/sponsor die voor zijn marketingcampagne samenwerkt met de Tweakers Awards. Tweakers krijgt daar dus geld voor.

Het is gewoon reclame. Daarom.

[ Voor 52% gewijzigd door Room42 op 11-01-2019 11:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

@SomerenV Idee; Ippies als award in EightZero? :P

@Room42 dat dus :) Zie ook https://tweakers.net/info/over-tweakers/verdienmodel/ , kopje "(Win)acties in samenwerking met derden"

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:52
Op Pepper staat de link naar de ippies zonder te hoeven voten. Voten in ruil voor iets is sowieso een beetje duister, de website die het meeste extra geeft krijgt de stem.
En de mensen maar zeuren op politici en artsen die snoepreisjes krijgen in ruil voor.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:06

MsG

Forumzwerver

Hier al regelmatig de Pepper-acties van de postcodeloterij afgesloten met Ippies. Krijg je toch weer 10,68 elke keer, wat effectief toch weer een Bol.com-bon is. Helemaal prima die Ippies :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:56
Welkom in Nederland-spaarland, waar burgers roepen om privacy rechten, maar dezelfde burger consument klakkeloos alles weggeeft om maar wat geld te sparen, c.q. minder uit te hoeven geven, c.q. illusie heeft iets gewonnen te hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bestaan ippies echt? Ik dacht dat het een sneue poging van de crew was om hip te klinken. :D _O-

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chigurg
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-05 11:14
Ik vraag me vooral af hoe zij winst maken? Krijgen zij een percent, zoals amazon referral links?
Lijkt me nogal een omweg, wat je bespaart op "ippies" kan je waarschijnlijk verdubbelen door gewoon te letten op verzendprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Chigurg schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:47:
Ik vraag me vooral af hoe zij winst maken?
Nou, wat dacht je van rente trekken van de ippies die mensen op hun account hebben staan maar nooit uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:52
Chigurg schreef op zondag 13 januari 2019 @ 10:47:
Ik vraag me vooral af hoe zij winst maken? Krijgen zij een percent, zoals amazon referral links?
Lijkt me nogal een omweg, wat je bespaart op "ippies" kan je waarschijnlijk verdubbelen door gewoon te letten op verzendprijzen.
De cashback bedrijven maken winst omdat ze meer commissie krijgen dan dat ze aan jou uitbetalen. Zo is het win-win voor beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:14
Waar vind je je ippies eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gasemans schreef op zondag 13 januari 2019 @ 12:31:
Waar vind je je ippies eigenlijk?
Ik denk dat deze pagina jouw vraag kan beantwoorden, zoek anders even verder op die pagina: https://www.ippies.nl/kla...stelde-vragen?q=202239961
TERW_DAN schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:29:
[...]

Nou, wat dacht je van rente trekken van de ippies die mensen op hun account hebben staan maar nooit uitgeven?
Pun intended, right? :D

[ Voor 255% gewijzigd door Room42 op 13-01-2019 13:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:14
Room42 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat deze pagina jouw vraag kan beantwoorden, zoek anders even verder op die pagina: https://www.ippies.nl/kla...stelde-vragen?q=202239961

[...]

Pun intended, right? :D
Ah ik dacht dat het echt iets op tweakers zelf was.
Verklaard waarom ik niks kon vinden op tweakers.
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De reden om geen Ippies te sparen is simpelweg omdat er (veel) andere cashbacksites zijn die echt een veel beter rendement leveren dan Ippies.

Bijv. Aliexpress.
CashbackXL geeft 6%, Ippies geeft 4%

Daarbij geeft zoiets als CashbcackXL gewoon geld ipv vage punten of cadeaubonnen.
(En volgens mij zijn er cashbacksites met een nog hoger rendement dan CashbackXL, maar ik vind CXL fijn omdat ze geen minimum bedrag hebben dat je moet sparen en ze snel uitbetalen).

Ik zie echt geen enkele redenen om voor Ippies te gaan.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1